איך מוצאים רעיון?

רעיון טוב הוא הבסיס לכל התחלה של כתיבת תוכן או יצירה בכלל. אותי הרעיונות באים לבקר לרוב באמצע הלילה או ממש כשאני קמה, כנראה המוח שלי חייב להיות מאוזן ובמאוזן כדי להבליח רעיון חדש וטוב. אבל מה עושים כשהם לא מגיעים?

כמה פעולות חיוניות שעוזרות לייצר רעיונות

רעיונות
טיפים מרעיונאית

יש כמה פעולות שעוזרות משמעותית ליצירת רעיונות, אפרט לכם את המתכון שלי ומקווה שתפיקו ממנו הרבה רעיונות ממלאים:
1. תרפו – יש החושבים שכדי להעלות רעיון צריך להתאמץ, ואני אומרת – שחררו. צאו מהסביבה המוכרת שלכם, מהבית, מהעבודה, קחו את הלפטופ שלכם ושבו במקום אחר, חדש ולא מוכר.
2. תשנו – תחליפו סביבת עבודה, צאו לפגוש אנשים או אפילו שבו לבד בבית קפה. צפייה בנופים חדשים, הקשבה לשיחות סתמיות עשויים להצית אצלכם כיווני מחשבה חדשים.
3. אל תפסלו – הרבה פעמים הדברים הכי מופרחים עשויים להוביל לרעיונות פרקטים ויוצאי דופן. תקשיבו לכל העצות שאנשים יתנו לכם ותאמצו את החלקים שאליהם אתם מתחברים. כל החלקים האלה ירכיבו פאזל חדש ומקורי.
4. תחדשו – תשנו את השגרה שלכם. אל תשעממו את עצמכם. תעשו לפחות דבר אחד שונה במהלך היום: תשתו את הקפה במקום אחר, תרימו טלפון למישהו חדש, תקראו ספר מומלץ, תחליפו כריות לסלון – כל דבר עובד.
5. תוותרו – אם שום דבר לא הולך. תעזבו וצאו לבלות. סביר להניח שכשלא תהיו ממוקדי מטרה הרעיון יקפוץ עליכם ולא תדעו מאיפה זה בא. למוח שלנו יש יכולות משלו.

בתחילת דרכי כקופירייטרית (רעיונאית בעברית צחה) היו אומרים לנו במחלקת הקריאטיב במשרד הפרסום, אתם לא חייבים לשבת במשרד כל היום, לכו לים, לכו לעשות ספורט, תעשו מה שבא לכם כדי שבסוף היום תחזרו עם רעיון טוב. אימצתי את המנהג הזה, הוא עובד.

המוח לא שוכח. ברגע שאתם רוצים משהו באמת, המטרה הוצבה וגם אם תנדדו עם המחשבות למקום אחר, תצליחו להגיע בסופו של דבר לרעיון. וכמובן, אני כאן אם תרצו עזרה בחשיבה על רעיונות טובים, מקוריים ושיווקיים.

רוצה לשלוח לי וואטסאפ?

למידע נוסף על תמי פישל>

ליצירת קשר עם הסטודיו למיתוג>