אסיה ראול תעשיות כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה אסיה ראול תעשיות

תוכן פרופיל החברה:

חברת אסיה ראול תעשיות בע״מ מתמחה בתכנון ובהקמת מערכות סולאריות מתקדמות מאז שנת 2102.
אסיה ראול, מנכ״ל החברה, הינו מומחה לתכנון מערכות וקולטים סולאריים בעל ידע רב וניסיון עשיר בהקמת מערכות סולאריות ביתיות ועסקיות.
אסיה ראול שותף כיום בבעלות על מספר תחנות כוח סולאריות ברחבי הארץ. תחנות אלה תורמות משמעותית להפקת אנרגיה ירוקה ולשמירה על איכות הסביבה.
מבחר השירותים שמעניקה החברה ללקוחותיה כוללים:
בדיקה הנדסית וחשמלית – שירות הכולל ניתוח צריכת חשמל שנתית של הלקוח והיכרות עם המבנה הקיים בשטח.
הקמת קונסטרוקציה עבור המערכת – לפני ההתקנה מתכננים ומקימים מבנה מתאים, המבטיח שהייה של המערכת בתנאים אופטימליים.
טיפול בכל האישורים וההיתרים הדרושים – היתרי בנייה, קבלת רישיון מחברת החשמל, עמידה בבדיקות חברת החשמל והעמדה של הקולטים על שלד תקני ובטוח.
רכישה והקמה של מערכת סולארית – החברה עובדת עם ציוד של חברות מובילות בעולם, על מנת להבטיח הקמת מערכת איכותית ואמינה לאורך זמן.
מפרט המערכת כולל: קולטים מהשורה הראשונה, ממירים של חברת סולאראדג׳, כבלים מתוצרת אירופה, מתגים של ABB ועוד. אחריות מלאה על תפקוד ותפעול המערכת – החברה מעניקה אחריות על התקנת המערכת ומבצעת מעקב שוטף על ביצועיה, על ידי חיבור המערכת הסולארית למערכת ניטור מקוונת של החברה. בזכות איכות גימור יוצאת דופן נבחרה אסיה ראול תעשיות לבצע עד היום, עשרות פרויקטים בהיקפים משתנים בבתים פרטיים, בתי אריזה ומפעלים. הפרויקטים משלבים התקנת מערכות סולאריות המאפשרות הנאה מניצול אנרגיה אופטימלי וחיסכון רב.

דוגמאות פרופיל חברה נוספות>

להמלצות על תמי פישל>