כתיבה שיווקית מקורית

היית רוצה שהעסק שלך יבלוט באמת?

כדי שזה יקרה הוא חייב להיות מקורי. לנגישות הקלה למידע ישנה תרומה רבה מאוד אבל יש לה גם השלכות פחות טובות, אחת מביניהן היא הרצון להתאמץ. הרבה אנשים כבר לא משקיעים מאמץ בניסוח או בחשיבה על מידע אלא מחפשים ומוצאים מקורות מידע זמינים ברשת וכך פוטרים עצמם מלחשוב. תמונה של עיצוב קקטוס

מתי כדאי וחשוב להשקיע בכתיבה שיווקית מקורית?

באתר של העסק שלנו. האתר שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו ואם המידע שמופיע שם יהיה דומה למתחרים שלנו אז לא השגנו את המטרה – לבלוט על פני המתחרים. לעיתים קרובות פונים אליי בשביל שאכתוב כתיבה שיווקית עבור תוכן באתר או עבור עמודי מוצר שאלה תחומי ההתמחות שלי וכשאני שואלת מתי נוכל לקיים פגישה שבה אני אשאל את השאלות הרלוונטיות ואקבל את המידע לו אני זקוקה כדי לנסח את עמודי התוכן לאתר, מבקשים ממני לנסות להשיג את המידע בעצמי. אז נכון, אם אשקיע זמן נוסף בתחקיר אצליח למצוא מידע כלשהו אבל את התוכן הזה סיפק בעל מקצוע אחר, על סמך הידע והניסיון שלו, לא חבל?

כתיבה שיווקית מתארת את העסק שלך

לכל עסק יש את המאפיינים שלו, את הסיבה שבגללה לקוחות מגיעים אליו ומרוצים מהשירות או מהמוצר אותו הם מקבלים. את כל היתרונות האלה תדגיש כתיבה שיווקית נכונה. בצורה זו התוכן שמופיע באתר של העסק שלך ישרת אותך ב-100% כי הוא מותאם למאפייני העסק שלך. במידה ולקוח פוטנציאלי התעמק בתוכן שבאתר שלך, כתיבה מדויקת עשויה להקל ולקצר את שיחת המכירה הראשונית.

עצה שיווקית

נכון שהסיבה שפנית אליי או לכותב תוכן אחר היא לרוב כי אין לך זמן וכוח להתעסק בזה, נכון שהצורך שלי לשאוב ממך את המידע תגבה ממך קצת יותר זמן מאשר אם הייתי הולכת לחפש את המידע ברשת אבל לבטח התוצאה שתתקבל מכתיבה שיווקית מקורית תשרת אותך טוב יותר ותשיג עבורך תוצאה טובה יותר. בקיצור, שווה להשקיע את הזמן הקצר הדרוש בשביל לספק את המידע וליהנות בהמשך מתיאור שיווקי ומקורי לעסק.

רוצה לשלוח לי הודעה?

לצפייה בדוגמאות לכתיבה שיווקית של תמי פישל>

לקוחות ממליצים>