כתיבת פרופיל מהיר

כתיבת פרופיל חברה מהיר או שכדאי להשקיע בשלב התחקיר?

כתבה: תמי פישל | קופירייטר

פרופיל חברה זהו אחד הכלים השיווקים הבסיסיים ביותר שכל חברה מכינה על מנת להתחיל לשווק את עצמה. בשלב קביעת פגישות, נתקלים לא פעם בבקשה "שלח לי משהו עליכם לפני שניפגש". המשהו הזה רצוי שיהיה פרופיל חברה הכתוב בצורה מספיק מעניינת ומרשימה על מנת שתגרום ללקוח לקבוע פגישה. תחקיר קופירייטינג

כתיבת פרופיל חברה בצורה טובה, יכולה להיעשות רק לאחר הבנת צרכי העסק, היכרות עם התחום, למידת המתחרים ועוד מאפיינים ייחודים. לא ניתן לדלג על שלב התחקיר גם אם הלקוח לעיתים חושב שהעביר כבר את כל החומר ואין צורך להיפגש. לעיתים קרובות, במהלך הפגישה, עולים לדיון היבטים חדשים שהלקוח לא ידע שעשויים לעניין והדגשתם תורמת למיצוב החברה כמקצועית יותר.

אז מה לכתב, כמה ולמה?

רצוי שאורך פרופיל החברה  לא יעלה על עמוד אחד. זה מספיק מקום כדי לתאר את פועלה של החברה ולהדגיש את תחומי התמחותה ויתרונותיה, מבלי להרחיב יתר על המידה. צריך להבין שאף אחד לא אוהב לקרוא טקסטים ארוכים ולעיתים הצורך לא להשמיט אף פרט, עלול לגרום לקורא להתעייף.
אף אחד לא אוהב לקבל טקסטים ארוכים, ככל שפרופיל החברה יראה יותר מזמין לקריאה, כך יש סיכוי שהלקוח הפוטנציאלי יקרא אותו מההתחלה ועד הסוף. ב"מזמין לקריאה" הכוונה גם לדרך שבה מוצג פרופיל החברה, לכן מומלץ גם להעביר את הפרופיל לעיצוב גרפי בסיום הכתיבה. עמוד פרופיל חברה דורש עיצוב קל שמכניס קצת צבע לתיאור החברה ומאפשר קריאה מהנה יותר.

כתיבת פרופיל חברה על ידי קופירייטר מקצועי תורמת לבעל החברה לעיתים קרובות גם בגיבוש הזהות של החברה ובתחומי העיסוק בהם הוא רוצה להתמקד וביכולות אותן הוא רוצה להדגיש.

חשוב לזכור! פרופיל חברה, זהו מעין כרטיס ביקור מורחב, המאפשר לכל אחד להתרשם ולהכיר טוב יותר את החברה על מנת להשתמש בשירותיה.

לצפייה בפרופיל חברה לדוגמא>

לפניה לקופירייטר תמי פישל באסמס>