כתיבת תוכן לאתרים

כל כך חשוב שיהיה לך תוכן איכותי באתר. זה כרטיס הביקור שלך ברשת. כחלק מעבודתי כקופירייטרית, אני מתכננת את מבנה האתר לפני תחילת כתיבת התוכן. חלוקה נכונה של עמודי האתר תורמת לכתיבת טקסים זורמים והגיוניים המותאמים בדיוק למותג או לחברה. כשמפת האתר מוכנה, אני ניגשת לכתיבת תכנים לכל אחד מעמודי האתר. חשוב להבין, לכל עמוד מטרה משלו וכשהגולש נכנס לעמוד תוכן כלשהו, הוא מצפה לקבל מידע הרלוונטי לעמוד אותו חיפש. כקופירייטרית אני משקיעה מחשבה רבה בשלב הזה. לשליחת וואטסאפ

איך כדאי לכתוב תכנים לאתר?

כתיבה שיווקית מקצועית מספקת לקרוא את הפרטים שחיפש בדיוק, בצורה מעניינת אבל גם עניינית. יש הנוטים לחשוב שככל שיספרו יותר הקורא יבין ויתעניין יותר - טעות. הקורא נותן להתעייף מהר, לרוב אין לו זמן רב והמטרה בכתיבה של תכנים לאתר היא להיות כמה שיותר ממוקדת ומניעה לפעולה.

כקופירייטרית אני מלווה את הלקוח, החל מגיבוש מבנה האתר ועד לכתיבת התוכן לכל אחד מעמודי האתר. חשוב להקפיד שכותבת תוכן אחת תכתוב את כל התכנים לאתר, כי כך תבטיחו שמירה על סגנון כתיבה זהה ואחיד למותג שלכם. כקופירייטרית מקצועית אני יודעת להתאים את התכנים לקהל היעד של העסק, לתחום העיסוק, להבליט את היתרונות החשובים ועוד. בסיום הכתיבה השיווקית ולאחר הזנת התכנים לאתר, אני עוברת שוב על האתר ובודקת שהמידע מופיע בצורה ראויה ומזמינה לקריאה.

לבלוג על כתיבת תוכן ייחודי>

דוגמאות לכתיבת תוכן לאתרים שכתבתי:

לקטלוג המלא >