כתיבת תוכן מוכר או מקורי?

איור מקורי

רובנו יודעים ואוהבים לדבר על עצמנו או על העסק שלנו אבל כשצריך לכתוב, שם הרבה אנשים נתקעים או לא יודעים מה, כמה ואיך. בשלב הזה בדרך כלל פונים לקופירייטר, אליי.
אז נכון, יש פרטים בסיסיים שתמיד חשוב ורצוי שיהיו נוכחים בתוכן שנכתב אודות העסק שלך, אבל אני דווקא רוצה להתמקד בפרטים שיופיעו בתוכן שלך והלקוחות לא ימצאו אותו באתרים של המתחרים.

בידול, בידול, בידול

יש סיבה שאנשים בוחרים לעבוד אתך. בזכות ה-  שלך, בגלל ה-   מולך, בעקבות ה-   אתך. מה זה הה-  הזה, זה בדיוק האתגר שעליך להציף החוצה.

  • יש לך טיפים מקצועיים? תספר עליהם.
  • יש לך יתרונות מקצועיים? תפרט אותם.
  • יש לך כלים ייחודיים? תשוויץ בהם.

בטוח קיימות סיבות שגרמו ללקוחות לבחור בך עד היום ואלה הסיבות שצריך לשתף בתוכן של האתר שלך.

הכל זה לטובה גם אם לפעמים זה נראה אחרת

שלב איסוף המידע הוא קריטי ליצירת תוכן איכותי. אני תמיד מאתגרת את הלקוחות שלי בשלב הזה וחולבת מהם עוד ועוד מידע עד שאני מרגישה שיש בידי מספיק מידע גולמי איכותי שאיתו אוכל להתחיל בכתיבה.
גם אם שלב התחקיר מתיש אותם, אני לא מרפה כי אני יודעת שכשהם יראו את התוצאה, הם יעריכו את המאמצים החשיבתיים שדרשתי מהם מוקדם יותר.
את המידע אני תמיד מדגישה, תשאבו רק מהראש שלכם. אתם המומחים הכי טובים לעסק שלכם, לתחום המומחיות שלכם ולכן אל תנסו לכתוב מידע שדומה למתחרים, אל תתפתו לקחת תכנים מוכנים שמקצרים לכם אמנם תהליכים אבל מידע כזה לא ישכנע את לקוח לעבוד דווקא אתך, כי העסק שלך יראה כמו כולם. חשוב לזכור! אתם מדברים על העסק שלכם כל היום ולכן המידע קיים אצלכם.

ההשקעה משתלמת

לא פעם התוודו לקוחות בפניי, שבזכות האפיון המקדים שעשינו, עזרתי להם להיות יותר מכירתים גם בשיחות מכירה שגרתיות עם לקוחות כי עכשיו הם יודעים להדגיש בדיוק את היתרונות שמבדלים אותם מהמתחרים, כבר בשיחת ההיכרות הראשונית עם לקוח פוטנציאלי.

רוצה לשלוח לי הודעה?

לדוגמאות של כתיבה שיווקית >

לפרטים אודות תמי פישל>