לאור ביטוח ופיננסים פרופיל חברה

ביטוחי חיים, בריאות, פנסיה ופיננסים

 

כתיבת פרופיל חברה ועיצוב גרפי לפולדר סוכנות ביטוח. הפולדר משמש את הסוכנות במהלך פגישות עם לקוחות ומאפשר לסוכנת הביטוח להשאיר ללקוח אחרי פגישה, תזכורת מסודרת לעיקרי הפגישה המורכזת תחת פולדר ממותג.

תוכן פרופיל החברה:

כתיבה שיווקית לביטוח

משרד הביטוח לאור מתמחה בביטוח ופיננסיים בישראל מאז שנת 1988. המשרד הוקם על ידי עליזה אלגואטי, סוכנת ביטוח בעלת M.sc מהאוניברסיטה העברית וניסיון של שנים בתחום.

בין הערכים המנחים את דרכה של לאור ומאפיינים את כל אחד מאנשיה בולטים בעיקר, אמינות, הגינות, שקיפות מלאה, ואווירה נינוחה בקשר האישי עם הלקוח. בזכות כל אלה ועוד, הוענק לה במהלך השנים שמה הטוב.

השירותים שמעניק המשרד ללקוחותיו כוללים:

תכניות בריאות וסיעוד – התמחות יוצאת דופן יש למשרד לאור בתחום הבריאות, בזכות הידע הרב שרכשה עליזה אלגואטי ועבודתה כביוכימאית במשך שנים בביה"ח איכילוב. את הידע והנסיון היא מעניקה ללקוחותיה על ידי ייעוץ בבחירת התכנית הביטוחית והתאמתה באופן אישי לצרכי ונתוני המבוטח.

תכניות פנסיה וביטוחי מנהלים – חשיבות רבה ודגש מיוחד ניתן למבנה האופטימלי של תכניות האלה עבור כל מבוטח באופן אישי. התכניות מנצלות בעיקר את הטבות המס המגיעות לעצמאים, תוך שמירה מתמדת והתייחסות לשינויים החלים בשוק ההון.

קרנות השתלמות, קופות גמל וניהול תיקי השקעות – במשרד קיימת מחלקה מיוחדת העוסקת בקרנות השתלמות וקופות גמל ומספקת ייעוץ פיננסי לניהול תיקי השקעות.

המשרד מעניק שירות בכל התחומים הנ"ל מול כל חברות הביטוח. לקוחות משרד לאור מגיעים מכל רחבי הארץ ונמנים על כל תחומי התעסוקה: שכירים, עצמאים, בעלי מקצועות חופשיים וחברות פרטיות מתחום המסחר, התעשיה והשירותים.

מבחר המומחים העומד לשירות לקוחות המשרד, נבחר בקפידה על ידי עליזה אלגואטי ולכולם מטרה זהה – להעניק לקהל הלקוחות את המידע המקיף והשירות המקצועי ביותר.

להמלצות על קופירייטר תמי פישל>