מיתוג לחיבוק לגיל השלישי

קופירייטינג ועיצוב גרפי לפעילות לגיל השלישי מהבית

מפגש סיפור חברתי חיבוק

חיבוק, פעילות לגיל השלישי נוצרה על ידי הקופירייטר תמי פישל בחודש מרץ 2020.
החיבוק סוחף אליו אנשים בגיל השלישי שאוהבים ספרים ואנשים ומעניק להם הנאה ויכולת פיתוח קוגניטיבית וחוסן חברתי, באמצעות מפגש קריאה עם קבוצת אנשים חדשים, בני גילם, אשר חווים אתגרים דומים המאפיינים את השלב הזה בחיים.

קופירייטינג לשם חדש

חיבוק – משלב את המילה ״בוק״ ספר באנגלית ו-חיבוק, המעטפת החברתית שהפעילות היצירתית לגיל השלישי מייצרת. כקופירייטרית הצלחתי לייצר שם מדויק ומשם כל המיתוג התחיל. בהמשך, עיצבתי את הלוגו, כתבתי את התכנים, עיצבתי מודעות לפרסום הפעילות וכל שאר המסרים הדרושים להפצת המיזם לגיל השלישי.

מיתוג יצירתי

עבודת המיתוג המדויקת שלי כקופירייטר ומעצבת גרפית, מתארת את החוויה עצמה בכתיבה שיווקית מסקרנת – מפגש סיפור חברתי שבמהלכו זוכים המשתתפים להכיר חברים מכל רחבי הארץ ולהעשיר את עצמם בספרות עכשוית ומעודכנת.
עבודת המיתוג כללה: קופירייטינג לשם, עיצוב לוגו, עיצוב מצגת משקיעים, כתיבת תוכן לאתר, כתיבה שיווקית למצגות, פליירים, מודעות פרסומיות ועוד.

כתיבת תוכן לאתר חיבוק, מפגש סיפור חברתי לגיל השלישי
להתרשמות מהקופירייטינג באתר לחצו כאן
חיבוק מפגש סיפור חברתי

 

עיצוב וקופירייטינג למודעת פרסום כמתנה מקורית לסבתא
אמא מגיע לך חיבוק מתנה

 

קופירייטינג ועיצוב לפרסום ברשתות חברתיות ושלטי רחוב

כיום, יש החיבוק כולל קבוצת קריאה נהדרת לגיל השלישי שנפגשת כל יום ראשון בבוקר ונהנית מספרים וחברים. ההשתתפות בקבוצה לא מצריכה כתיבה, קריאה או הכנה כלשהי מראש, המשתתפות רק עולות ונהנות מהקשבה לפרק מספר ומשוחחות ביניהן על המחשבות שעולות ובכלל. ההזדמנות ליהנות מקבוצת חברות מהבית, ללא מגבלת גיאוגרפית או טכנולוגית, מעניקה למבוגרים הזדמנות נהדרת להכיר אנשים חדשים מכל רחבי הארץ.

להצטרפות למועדון קריאה חיבוק>

לפרטים אודות סטודיו למיתוג תמי פישל>