עיצוב גרפי או קופירייטינג?

פרסום טוב הוא פרסום שמעורר את תשומת הלב של קהל יעד רלוונטי. כל מודעה, עמוד נחיתה או פלייר מכילים תוכן ותמונה או כמה תמונות. לפעמים יש יותר טקסט ופחות תמונה ולפעמים ההיפך. כדי שהפרסום יעבוד, כלומר יעורר עניין אצל כמה שיותר אנשים, שני החלקים צריך לדבר אחד עם השני.מוח יצירתי

קופי ועיצוב יחד

התסריט הכי פחות טוב זה כאשר התוכן יהיה בנושא אחד והתמונה תתייחס לנושא אחר שאמנם קיים במודעה אבל בחשיבות משנית. שילוב חכם, מסקרן או מצחיק בין תמונה וטקסט יוצר עניין ומאפשר למתבונן להשלים את הפאזל וליהנות מכך. פרסום טוב, זה פרסום שמעורר את אחד החושים או יותר. הצלחת לעורר, הצלחת ליצור פרסום מוצלח.

פעמים רבות אני נתקלת במודעות, דיוורים, קטלוגים בהם התוכן מוצג כ״גוש טקסט״ המעוצב כמו קוביה עם פונטים קטנים קטנים. תופעה זו היא בדרך כלל עבודה של גרפיקאי מתחיל שלא מודע לחשיבות הטקסט, לא טרח לקרוא אותו כלל ורק ניסה להניח אותו על הדף בצורה אסטטית.

מעצבת גרפית מנוסה, מתחילה את עבודת החשיבה על העיצוב בקריאת והבנת התוכן ורק אז ניגשת לבחירה נכונה של תמונות, איורים או צבעוניות המתאימים לעיצוב המודעה. בצורה זו מתקבל מוצר שבו הקורא נהנה מטקסט מזמין לקריאה ומהנה לצפייה.

טובים השניים כשהם אחת

ניתן להבחין בקלות בעבודת צוות פוריה בין קופירייטרית למעצבת גרפית או במקרה שלי, בין האונה השמאלית לאונה הימנית (מכיוון שאני גם וגם). העבודה היא לרוב פינג פונג מהנה בין יוצר שמדמיין קונספטים טקסטואלים ליוצר שמדמיין קונספטים ויזואלים. במילים אחרות, האחד רואה את העולם במילים והשני רואה את העולם בתמונות. החיבור ביניהם מביא לעולם אידיאלי ומרתק.

תוצאה אחת שמשלבת גם קופירייטינג איכותי ומדויק וגם עיצוב גרפי שמרים את התכנים ומעורר את דרך הצגתם לקהל היעד, משיגה את התוצאה האופקטיבית ביותר עבור המפרסם.

רוצה לשלוח לי הודעה?

לצפייה בעבודות של קופירייטינג ועיצוב גרפי>

לקוחות שלי ממליצים>