עצות לפגישה עסקית

עצות שימושיות לפגישה עסקית

אני לא מומחית באפייה וגם לא בטיגון. אני מומחית לעיצוב גרפי וקופירייטינג. לכן, כשחשבתי איך אכניס את אווירת חג החנוכה לעסק שלי, החלטתי לעצב מתנה לחג. מניסיוני, בסיום פגישה עם לקוח, כדאי להבטיח שייקח איתו משהו לדרך, משהו שיבטיח שימשיך להיזכר בפגישה שלנו גם כמה ימים אחרי. אז נכון, הדבר הכי חשוב שלקוחות לוקחים מהפגישה איתי זה את הייעוץ המקצועי. אבל מכיוון שלמידע אין צבע וצורה, אני מאמינה שרצוי לחלק גם מתנה מוחשית כלשהי, הקשורה ישירות לעסק או למאפייניו ורצוי שתהיה גם יצירתית.עיצוב גרפי למתנה ממותגת

תפתיעו

דוגמא מצויינת להפתעה שבזכותה אני מרבה להזכיר לטובה שוב ושוב את בית העסק חוויתי לפני כ-10 שנים. בן זוגי ואני רכשנו מזרון שינה. ההובלה נקבעה ל-14 ימי עסקים מיום הרכישה ובאמת, עברו שבועיים והתקשרו המובילים לתאם איתי מועד הגעה.

ביום ההגעה חיכיתי להם בבית. לפני שנכנסו המובילים, הרצתי בראשי את הדימוי הרגיל של מובילים -חבר׳ה מיוזעים לבושים בבגדי עבודה בלויים שסביר להניח ישאירו חתיכות ניילון אחריהם ואני אאלץ לנקות את הבית אחרי שיסיימו למקם את המזרון על המיטה.

צלצול בדלת.

בפתח עמדו שני מובילים לבושים סרבלים לבנים, מגוהצים ונקיים עם עציץ פורח ביד. הופתעתי ממש. רמת השירות כל כך הפתיעה אותי שמצאתי את עצמי משתפת את רוב חבריי ברכישה החדשה ולא בגלל המזרון, אלא בגלל המתנה המפתיעה שהגיעה בעקבותיו. השירות הזה ניפץ לי כל כך הרבה מיתוסים הקשורים בהובלה, מובילים ושירות לקוחות בישראל בכללי.

אז אם אתם רוצים שידברו עליכם, תהיו יצירתיים. אתם תוהים מה אני מחלקת בדרך כלל בסוף פגישה? לא אגלה לכם עד שניפגש אבל אני כן, אשתף בסופגניה שעיצבתי לכבוד החג ואותה אני מחלקת בסוף פגישה השבוע. תקפצו לבקר, אשמח לעזור לכם ברעיונות יצירתיים למיתוג העסק שלכם.

לקוחות ממליצים>

לקביעת פגישה>