שחר מולה עיצוב וכתיבת תכנים

עיצוב פולדר וכתיבת פרופיל לחברת ניהול ואחזקת מבנים

עיצוב לפולדר חברת ניקיון

עיצוב פולדר לחברת אחזקה, ניקיון וניהול מבנים, בסגנון עיצובי נקי המשדר את איכות העבודה היסודית שמבצעת החברה
ואת השקט נפשי שהיא מספקת ללקוחותיה. פרופיל החברה מציג בצורה ברורה ושיווקית את כל יתרונות החברה ומאפשר ללקוחות פוטנציאלים להתרשם מיכולות החברה.
עיצוב הפולדר על ידי המעצבת הגרפית תמי פישל, התבסס על לוגו החברה והמשיך את הצבעוניות ואת השפה הגרפית הקיימת, תוך הקפדה על שמירה על קו נקי שהוא הערך החשוב ביותר לחברת שחר מולה.
פרופיל חברת שחר מולה:
שחר מולה ניהול ושירותים בע״מ מתמחה בניקיון, אחזקה וניהול מבנים מסחריים ופרטיים.
החברה מעניקה למוסדות ציבור, בתי עסק ולקוחות פרטיים, פתרונות מקצועיים בתחומי תחזוקה ותפעול שוטף של מערך הניקיון והאחזקה.
החברה, בבעלות שחר מולה, בעל ניסיון של מעל 18 שנה בענף ודמות מוכרת הודות לפעילות חברתית ענפה, התורמת לקידום אוכלוסיות חלשות.
העבודה המקצועית שמספקת החברה באה לידי ביטוי באפיון צרכי הלקוח, בניית תכנית עבודה, אספקת עובדים מתאימים ומקצועים, המבטיחים ללקוח פתרון קבוע ויציב ושימוש בציוד מתקדם ובחומרים איכותיים.
עובדי החברה נבחרים על פי קריטריונים מדויקים, ומושקעים מאמצים רבים בשמירה על שביעות רצונם. השקיפות המלאה מאפיינת את פעילות החברה שדואגת לעדכן את הלקוח בזמן אמת על ביצוע פעולות ומאפשרת מעקב אחר סטטוס עבודה, באמצעות אפליקציה מתקדמת.
מעטפת מקצועית רחבה עומדת לרשות הלקוחות וכוללת אנשי מקצוע מובילים במגוון תחומים: גינון, הדברה, אינסטלציה, מעליות ועוד. קשריה הענפים של החברה, חוסכים מהלקוח דאגה מיותרת וזמן יקר.
הזמינות כוללת מענה אנושי 24/7 המבטיח טיפול בבעיות במהירות מרבית ואספקת פתרונות איכותיים, כחלק מהאחריות שלוקחת על עצמה החברה בשמירה על ניקיון ותחזוקת המבנה.
העבודה היסודית שמבצעת החברה ניכרת בכל תחומי התמחותה: ניהול ואחזקת מבנים, גיוס והשמת עובדי ניקיון למגזר העסקי והציבורי, ביצוע עבודות בגובה, פוליש, קרצוף וניקיון מבנים לאחר בנייה או שיפוץ. הניסיון והידע הרב שצברה החברה במהלך השנים, מבטיחים את שביעות רצון לקוחותיה לאורך זמן.
מבין לקוחות החברה: עיריית כפר סבא, רולדין, האנגר 11, אוניברסיטת אריאל בשומרון, עמותת פידל, קפה מיקאסה גליל ים, טיב וטעים, אדויס נכסי איכות, רוט רשת מסעדות, גיא כהן ושות׳ משרד עו״ד ועוד.

בשביל לכתוב תוכן לאתר בצורה מדויקת ושיווקית, צריך לדעת איך לנסח את המקצועיות של החברה ויתרונותיה במילים. זאת הייתה המשימה שלי כשניגשתי לכתוב לשחר ניהול את התוכן לכל עמודי האתר. אחרי שתיחקרתי את בעל החברה והבנתי מהם תחומי ההתמחות של החברה, מי קהל היעד העיקרי ומה הופך את לקוחותיהם למרוצים במיוחד, יכולתי לנסח את המידע באתר ולאפשר לכל גולש שיכנס לאתר, להתרשם מיכולות החברה.

עיצוב עמודי מוצר לשירותי החברה

תוכן לעמודי מוצר: שירותי ניקיון וניהול ואחזקת מבנים, המפרט את היכולות המרשימים של החברה ומה כולל כל שירות שהיא מספקת ללקוחותיה.

ליצירת קשר עם תמי פישל>