כתיבה שיווקית

כל לקוח שואף למשוך אליו כמה שיותר קונים. כתיבה שיווקית נכונה היא כתיבה שמצליחה לדבר אל הקורא, לעניין אותו, ולהעביר לו בקצרה מידע חיוני. לפני שקופירייטר ניגש לכתיבה, חשוב לתחקר את הלקוח אודות תחום התמחותו ולהבין אותו לעומק - שזה בעצם הכיף בעבודת קופירייטר, כל יום לומדים משהו חדש. אחרי שלב ההיכרות, קבלת המידע, הבנת צרכים ומטרות, ניתן להתחיל במלאכת כתיבת התוכן.
כתיבה שיווקית חיונית למגוון כלים שיווקים הדרושים לעסקים, ביניהם:

כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל על ידי קופירייטר, תורמת לגיבוש זהות החברה, תחומי פעילותה והיתרונות שכדאי להבליט. פרופיל חברה כולל תיאור שיווקי של תמצית עיסוקה של החברה, בעלים, מאפיינים ויתרונות. פרופיל חברה הינו שימושי במיוחד לפני קביעת פגישה, לצירוף למסמכי מכרז, תוכן לאתר אינטרנט ועוד.

כתיבת תוכן לאתר אינטרט

כתיבה שיווקית לאתר לוקחת בחשבון מאפיינים רבים של החברה ותחום עיסוקה ובהתאם, מתאימה את סגנון הכתיבה. את התוכן לאתר חשוב לחלק לעמודים שונים בהתאם לאיפיון האתר, ובכל עמוד לכלול תכנים מתאימים. חלוקה נכונה מבטיחה שהגולש יחשף בכל עמוד רק במידע אותו ציפה לקרוא.

כתיבת מצגות

כתיבת תוכן למצגות היא קצרה ועניינית ותפקידה ללוות את הנואם במעמד. מצגות משמשות ככלי לליווי המרצה בפרזנטציות, כנסים, אירועים ופגישות עסקיות.
לקוחות תמי פישל זוכים לקבל גם שירותי כתיבה שיווקית באנגלית. בעזרתו של קופירייטר אמריקאי העובד עם תמי פישל, מותאם התוכן בעברית גם לאנגלית. הדגש בשירות הוא על התאמת התכנים לאנגלית ולא על תרגום טכני ויבש. יכולת מקצועית זו משמרת את איכות הטקסט ואת ההנאה מקריאה בשתי השפות.

לצפייה בתיק העבודות המלא >

כתיבה שיווקית לדוגמא: