כתיבה שיווקית

הרבה אנשים יודעים לכתוב, אז מה הופך את הכתיבה השיווקית שלי לטובה במיוחד עבור העסק שלך? אני אוהבת את המילה הכתובה. אני ניגשת לבחירת המילים הנכונות רק אחרי שהכרתי את המאפיינים של העסק שלך, במה הוא טוב, במה הוא טוב מאוד ואיזה קהל הוא רוצה למשוך אליו. כן, הוא זה העסק שלך, ולכתוב תכנים על העסק שלך זה העסק שלי.
כתיבה שיווקית איכותית היא כתיבה שמצליחה לדבר אל הקורא, לעניין אותו ולהעביר לו בקצרה מידע חיוני. כקופירייטרית לפני שאני ניגשת לכתיבה, אני מקפידה על ביצוע איפיון ותחקיר מקדים. ליצירת כתיבה שיווקית מקורית הלקוח מהווה עבורי את מקור המידע העיקרי והוא זה שיכול לספר אודות תחום התמחותו בצורה הטובה ביותר וכך לאפשר לי כקופירייטרית להבין את התחום לעומק - שזה בעצם הכיף בעבודת הכתיבה שלי, כל יום לומדים משהו חדש. אחרי שלב ההיכרות, קבלת המידע, הבנת צרכים ומטרות, אני מתחילה במלאכת כתיבת התוכן.


רוצה לשלוח לי הודעה?

לצפייה בדוגמאות לכתיבה שיווקית>

עגלת סופר עם כרטיס ביקור של קופירייטר ומעצב גרפי
כתיבת תוכן תמי פישל

כתיבה שיווקית חיונית למגוון כלים שיווקים הדרושים לעסקים, ביניהם:

כתיבת פרופיל חברה

כתיבת פרופיל חברה שאני כותבת במיוחד עבורך. הכתיבה השיווקית המקצועית שלי מאפשרת התרשמות מהעסק שלך בצורה קצרה ועניינית, תורמת לגיבוש זהות החברה, תחומי פעילותה והיתרונות שכדאי להבליט. פרופיל חברה כולל תיאור שיווקי של תמצית עיסוקה של החברה, בעלים, מאפיינים ויתרונות. פרופיל חברה הינו שימושי במיוחד לפני קביעת פגישה, לצירוף למסמכי מכרז, לתוכן בעמוד האודות באתר אינטרנט ועוד.
שימו לב, חשוב שפרופיל החברה יראה טוב ויזמין לקריאה ולכן לקוחותיי מקבלים את פרופיל החברה שלהם מעוצב, בצבעוניות מתאימה לצבעי הלוגו של העסק ובעיצוב שנותן כבוד לטקסט ומזמין לקריאה.

כתיבת תוכן לאתר אינטרנט

כתיבת תוכן לאתר לוקחת בחשבון מאפיינים רבים של החברה ותחום עיסוקה ובהתאם, מתאימה את סגנון הכתיבה השיווקי. את כתיבת התוכן לאתר חשוב לחלק לעמודים שונים בהתאם לאיפיון האתר, ובכל עמוד לכלול תכנים מתאימים ורלוונטים.