כתיבת מצגות

תציגו טוב יותר!

מצגת עוזרת לך ולקהל שלך. מצגת מסייעת לך להישאר מפוקס במהלך פרזנטציה ולדבר ברצף הגיוני על הנושא אותו תכננת להציג, המצגת שומרת לך על סדר הדברים, היא מהווה רקע להרצאה שלך ובעיקר היא מתמצתת את דבריך בצורה שיווקית.

מבין הלקוחות להן כתבה ו/או עיצבה תמי פישל מצגות: זאפה, מנורה מבטחים, שראל, סנטרישן, סן חן, ועוד

איך ניתן להיות בטוחים שהמצגת טובה?

ישנן כמה דרכים לשפר את כתיבת התוכן למצגת ולגרום לה להיות הרבה יותר שיווקית. תמי פישל עוברת על המצגת הקיימת בעסק  או מכינה שלד חדש שיהווה תזרים נכון והגיוני של הפרזנטציה. לאחר מכן, יוצקים לכל אחד מהשקפים את התכנים המתאימים בצורה קצרה וברורה ותוך זמן קצר יחסית, מתקבלת מצגת שיווקית טובה יותר. מצגת שיווקית

אורך מצגת רצוי

מצגת יעילה צריכה להיות באורך של עד 15 שקפים. כששולחים מצגת במייל ורוצים לאפשר התרשמות מהירה, אורך המצגת לא יעלה על 10 שקפים. כשהמצגת מלווה את המציג, נהוג להקצות לכל שקף כ-3 דקות ולכן לפרזנטציה של כחצי שעה- 45 דקות, נהוג להציג לא יותר מ-15 שקפים.

שני שימושים עיקריים למצגת 

1. להעביר ללקוח פוטנציאלי לפני פגישה על מנת שיתרשם מהחברה.

2. ללוות אותך במהלך פרזנטציה.

לשני המקרים הנ״ל נדרשת מצגת שיווקית, המתארת את פועלה של החברה בצורה מעניינת ועניינית ומלווה בתמונות וגרפים (לפי הצורך).

לצפייה בדוגמאות לעבודות נבחרות של תמי פישל>

תמי פישל מעניקה גם הדרכות אשר יאפשרו לך להתמודד עם המצגת הבאה בצורה טובה יותר וליצור מצגת איכותית ומקצועית.

מי צריך הדרכות בכתיבה שיווקית?

מנהל מכירות
מנהל מחלקה, מנהל אגף, מנהל חטיבה
מנהל פרסום
מנהל מרקום
וכל עובד הנדרש להציג את הפרויקט עליו הוא עובד

*הפנייה מיועדת כמובן לנשים וגברים