נתראה בחגים?

לשמור עם לקוחות על קשר זה חשוב ודרוש אבל צריך להקפיד לעשות את זה במינון ובתזמון הנכון. יש את המועדים שלקוחות מצפים לראות אותנו ויש מועדים נוספים שמחייבים יצירת קשר עם הלקוח, למשל: מעבר למקום חדש, הוספת שירותים/מוצרים בחברה, החלפת כוח אדם ועוד.

לאחד כוחות
הכי מומלץ לנסות לשלב. אם בדיוק עברתם למשרד חדש וראש השנה מתקרב, דיינו. אחלו שנה טובה ונצלו את ההזדמנות לעדכן על שינוי הכתובת.
אם התחדשתם בשירות חדש ובדיוק מתקרב החג, נצלו את התזמון להציע ללקוח להתנסות בשירות החדש במחיר מיוחד.
ברכה מאולצת
לא פעם נתקלתי בחברות שעושות קישורים מודבקים ולא טבעיים לחלוטין כדי לתרץ את ההתקשרות. למשל: ״ לרגל יום האישה, את מוזמנת לקבל בדיקה לרכב ללא עלות״. בדיקה לרכב אינה פינוק עבורי כאישה ולכן אין קשר בין ההטבה לאישה הטובה.
ברכה מפוצצת
ישנן ברכות מוגזמות שגם לא בטוח תורמות לקשר עם הלקוח. למשל: ״ללקוחה הכי חשובה שלנו מגיע ליהנות ממקסימום הנחה…״ מכיוון שהברכה מעוצבת, אין ספק שאני יודעת שהיא מאולצת ונשלחה לא רק אליי ולכן תחשבו פעמיים אם מוצדק להקצין את ההתלהבות.
בקיצור, אני כאן אם אתם מחפשים את המילים על מנת ליצור פנייה נכונה ומדויקת לפנות ללקוחותיכם ולשמור אתם על קשר איכותי לאורך זמן.