כתיבת תוכן ייחודי

הבוקר התחיל בשיחת טלפון מלקוח חדש שסיפר לי שאמנם יצאתי בתוצאות חיפוש בעמוד ה-3 בגוגל אבל הוא החליט להתקשר דווקא אליי בגלל מה שכתבתי על עצמי באתר.

כתיבת תוכן ייחודי ואיכותי 

תחשבו על תוכן מקורי

זה האתגר שעומד בפני כל בעל עסק שמעלה אתר. מה לספר ללקוחות שלי כדי לגרום להם להבין כמה אני טוב? האם להגיד שהשירות שלי הכי איכותי? האם לציין את זה שאני זמין?
אלה מאפיינים מאוד חשובים אבל הם נדושים וכולם מציינים אותם בתכני האתר. לגולש אין באמת דרך לדעת על סמך המידע היבש הזה שהעסק אכן מספק שירותים איכותיים ושהמענה שלו יהיה זמין כשיצטרכו אותו.

אז איך מייצרים תוכן אמין ומשכנע?

יש הרבה מאוד דרכים לכתיבת תוכן משכנע. כאן היצירתיות שלי ככותבת תוכן וכקופירייטרית נכנסת לתמונה. אני תמיד מתעקשת להכיר את בית העסק מקרוב, רק ככה ניתן לגלות את היתרונות שמבדילים ומבדלים אותו מעסקים מתחרים.
אחרי שזיהיתי את אותם מאפיינים בולטים, אני מוצאת דרכים יצירתיות להביע אותם בכתיבת התכנים לאתר או לכל מדיה פרסומית. דרך אגב, לפעמים הפתרון לא מגיע במילים אלא בתמונות, באייקונים, בבחירה נכונה של המילים בתפריט הראשי או בהנעות לפעולה.
לשמחתי אתר אינטרנט הוא מגרש משחקים ענק שכולל כל כך הרבה פרמטרים, ולכן ניתן ליישם הרבה מאוד רעיונות יצירתיים במגוון דרכים.

אז מה כתבתי על עצמי באתר?

נכון כתבתי על ההשכלה שרכשתי – אני בעלת תואר שני בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית ובוגרת לימודי עיצוב גרפי. פירטתי את מבחר הלקוחות האהובים שלי, הצגתי מבחר רב של עבודות שיצרתי, מניתי את  השירותים שאני מספקת – כל אלה הם פרטים בהחלט מרשימים (לשמחתי) אבל הם לא מסייעים ללקוח לקבל מושג עליי. במקרה של העסק שלי, אני זאת המוצר.

לכן, הוספתי בעמוד אודותיי גם פירוט של כמה מהדברים שאני עושה מחוץ לשעות העבודה. תאמינו או לא, התחביבים שלי מעידים עליי הרבה מאוד. הדיוק בתוכן שהעלתי על עצמי, לא רק הגדיל את כמות הפניות אליי, הוא גם הביא לקוחות נכונים ומדויקים יותר עבורי.
לסיכום, כשאתם מתחילים לתכנן את האתר שלכם, אל תנסו לכתוב כמו או בדומה לבעלי עסק אחרים. עסק כמו שלכם יש רק אחד – תנו לו את הבמה והכבוד שמגיע לו ותתארו אותו בצורה הטובה והמשכנעת ביותר.

לפרטים אודות תמי פישל>

לשליחת אסמס לתמי פישל>