קופירייטינג לדיוור ישיר של חברת ללין
קריאטיב וקופירייטינג לקמפיין דיוור ישיר
על מאחורי הקלעים של עבודת הקופירייטר
הקריאטיב לסדרת דיוורים ישירים ששלחה חברת ללין ללקוחותיה, כלל חשיבה על דרך יצירתית לשלב פנייה אישית וישירה לכל לקוחה. הרעיון לייצר שטנץ כבר בשלב המעטפה, היה פורץ דרך ויצירתי במיוחד באותה עת.
הרעיון כלל חור אמיתי בחזית המעטפה בצורת בלון שדרכו הציץ חלק של המוצר אותו ביקשה חברת ללין לקדם. הדיוור שנוצר בנוי משני שלבים: קופירייטינג לטיזר המופיע על המעטפה ותשובה בחזית הדיוור בתוספת ציון שם הלקוחה ומאפיינים אישיים נוספים כחלק מתוכן הדיוור. העובדה שהפנייה ללקוחה היא כל כך אישית, מחזקת את תשומת הלב שהדיוור מושך ומגדילה את הסיכוי שיניע את הלקוחה לפעולה.
לקריאת כותרות נגישה:
המתכון להנאה המושלמת של לימור
מתכון מעורר תיאבון
חשוב לנו להבטיח את הנאתך המושלמת מהמתכון, לכן צירפנו עבורך שוברי הנחה
חדש באויר!
סדרת הבשמים לה ולו