מיתוג למאמנת כושר

עיצוב מחברת למאמנת כושר

גילוי נאות זו מאמנת הכושר שלי. עד שהכרתי אותה לא אהבתי בכלל לעשות אימוני כוח אבל וואו כמה כוח לימור נתנה לי, מילים לא יכולות לתאר! כן כן אפילו לי אין מילים במקרה שלי. כל עבודות העיצוב והמיתוג שעשיתי עבורה, נעשו מתוך החוויה שאני עוברת אצלה בסטודיו.

למה לעצב מחברת למאמנת כושר?

כל אימון כוח אצל לימור הוא שונה. תרגילי הכוח משתנים, המכשירים משתנים, המוסיקה מתחלפת ומותאמת לכל אימון במיוחד,ואת כל המופע המטורף הזה היא מתכננת במחברת שלה, אז טבעי שתהיה לה מחברת ממותגת נכון? על המחברת שעיצבתי מופיעים גם ציטוטים נבחרים מתוך משפטי המוטיבציה המבריקים שהיא זורקת לנו כל אימון ברגעי שבהם אנחנו צריכים עידוד במיוחד. ״רק מי שמזיעה משפיעה״, ״ תרגיל שעובר לא חוזר״, קשה באימונים קל בים״, ״בשביל לזכות בנחת מהתחת צריך להתאמץ״ אלה רק חלק קטן מהציטוטים שהמאמנת המבריקה שלי זורקת לאויר ואת האהובים עליי זכרתי ושילבתי בעיצוב המחברת.

למה מאמנת כושר צריכה מיתוג?

אני מניחה שכל מי שמתאמן במכון כושר יידע את התשובה אבל אפרט בנקודת מבטי כמומחית למיתוג. כשאת בעלת סטודיו לאימונים, אחד האתגרים הכי משמעותיים שלך זה לייצר קהילה. החברות בקהילה היא זו שגורמת לך להרים את עצמך ולהגיע לאימון, היא זו שגורמת לך ליהנות מהאימון והיא זו שמדרבנת אותך להתמיד באימונים. המיתוג מתחיל בעיצוב של חדר הכושר עצמו, החלל שאליו מגיעים המתאמנים. אני יכולה לשתף שבמקום שאני מתאמנת אפילו לריח אני מתגעגעת. זה כמובן ריח נעים במיוחד. מעבר לאוויר הנעים יש גם את האווירה במקום, האווירה שאותה משרה מאמנת הכושר. יש עוד הרבה מאפיינים ייחודים שמחלחלים לכל אחת מהמתאמנות והמתאמנים ומייצרים חיבור בינינו. הקשר הזה שנוצר בין החוויה המשותפת שאנחנו עוברים כמה פעמים בשבוע במקום אחד, הוא זה שמייצר קהילה. לשמור על הקהילה הזו ולטפח אותה זאת עבודה. כלים פרסומיים עוזרים בהחלט לטיפוח הזה. כשתגיעו אליי לסטודיו תוכלו להתרשם מעבודות נוספות שעיצבתי עבור הסטודיו של המאמנת המדהימה שלי.

לקביעת פגישה איתי>

לעבודות מיתוג נוספות שלי>