מכל הקופירייטרים, למה דווקא אותי?

השבוע אחד הלקוחות אמר את זה טוב ממני:

״מגיעים אליך לא רק לעיצוב גרפי או לקופירייטינג, מגיעים אליך.״

״תסביר…ביקשתי״

״היכולת שלך לחשוב מחוץ לקופסה, אחרת מהעצות ששמעתי עד היום, בשביל זה אני מגיע.״תמי פישל קופירייטינג עיצוב גרפי

לקח לי כמה דקות להודות לו על המחמאה הזאת כי הוא צודק. מבחינתי זה חלק בלתי נפרד מהעבודה שלי, העובדה שאני משלבת חשיבה יצירתית ומספקת הרבה יותר משירותי עיצוב גרפי וקופירייטינג.

יותר מהכל, אני נהנית להפתיע את לקוחותיי. זה לרוב קורה כבר בשלב הפגישה שבה אנחנו מדברים על מאפייני העסק, על קהל היעד שלו, על האתגרים, היתרונות, המתחרים ועוד.

העובדה שאני לא מכירה את התחום בו מתמחה הלקוח: אני לא רואת חשבון, אם מדובר במשרד רואי חשבון, כמו שאני לא מעצבת שיער, אם מדובר ברשת מספרות – ולכן הראייה שלי היא מבחוץ, של חשיבה יצירתית של בעלת מקצוע שזה תפקידה, לחשוב אחרת ממה שהמומחה שמגיע אליי רגיל בתחום בו העסק שלו מתמחה.

רעיונות שיווקיים

אז במהלך הפגישה לעיתים צצים לי כבר רעיונות ואני מעלה אותם בפני הלקוח. בוחנת את התגובה, מבינה מה יכול לעבוד ומה עשוי להיות מורכב מדיי. תבינו, הלקוח הגיע אליי לעיצוב או לכתיבה, הוא לא ציפה שייצא מהפגישה גם מרעיונות יצירתיים הכוללים פעולות מעשיות ליישום הכלים השיווקיים שאני מייצרת לו.
יש לי קולגות שממליצים לא לספר ללקוח על הרעיונות כבר בפגישה אלא לשמור אותם להמשך. כזאת אני, לא אוהבת לשחק משחקים – אם אני יכולה לתרום לו לפרסום טוב יותר של העסק כבר היום, למה לחכות למחר?

זה היתרון שלי

חשיבה יצירתית. בכל אחד משירותי כתיבת התוכן או עיצוב גרפי שאני מספקת, אני משתדלת להכניס גם ערך מוסף שיבדל את הלקוח ממתחריו. לפעמים זה בניראות, לפעמים זה בתכנים ולפעמים זה באופן בו אני מציעה להציג אותם לקהל היעד. זה הכיף במקצוע שלי, כל לקוח מגיע מעולם אחר: ביוטי, משפטים, כספים, הייטק, אופנה, פנאי, כל יום אני צוללת לענף אחר וממריאה משם.

מחכה לשמוע ממך>

רוצה להכיר אותי קצת יותר>