סמסון מיתוג למשרד רואה חשבון

עיצוב לוגו למשרד רואה חשבון
עיצוב לוגו למשרד רואה חשבוןכתיבה ועיצוב של פרופיל חברה לסמסון, משרד רואה חשבון
פרופיל חברה

כתיבת התוכן לפרופיל החברה נעשיתה לאחר איפיון מקצועי של תמי פישל וכללה את כל יתרונות המשרד ומאפייני השירות שסמסון מעניק ללקוחותיו. העיצוב הגרפי המשיך את הקו הגרפי של המיתוג, גם מבחינת הצבעוניות וגם מהפן הצורני.

כתיבת תוכן לאתר החברה:

תוכן לאתר

כתיבת התוכן כללה עבודת איפיון מעמיקה על מנת להבין את התחום ולהבליט את יתרונות המשרד בצורה נעימה ומזמינה לקריאה. לקריאת התוכן באתר החברה>

לקריאת פרופיל החברה:

סמסון, משרד רואה חשבון מתמחה במגוון שירותי ראיית חשבון לחברות, עצמאיים, שותפים ושכירים. המשרד בבעלות רו״ח איתי סמסון, בעל ידע רב וניסיון עשיר בטיפול בעסקים קטנים וגדולים ובהתנהלות יעילה מול רשויות המס.

הבקיאות יוצאת הדופן של רו״ח סמסון בכל תחום בו מתמחה המשרד, מושגית הודות לשורת תפקידים בכירים שמילא כחשב בחברות, עמותות וקיבוצים וכמנהל כספים בחברות ובארגונים.

היכולות המקצועיות של המשרד באות לידי ביטוי החל מניתוח העסק, שימוש בכלים ייחודים להענקת שירות איכותי ועד לייצוג הלקוחות מול רשויות המס וביטוח לאומי.

המשרד ידוע בזכות הערך המוסף שהוא מעניק ללקוחותיו. כל הדוחות מוגשים ללקוח בשפה פשוטה וברורה ומאפשרים לקבל החלטות בקלות ולחסוך הרבה כאבי ראש וכסף.

מגוון השירותים שמעניק סמסון כוללים: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, פתיחת תיקים ברשויות, חשבות שכר, ביקורת דוחות כספיים, דו״ח למס הכנסה, דיווחים תקופתיים למע״מ, הצהרות הון, החזרי מס לשכירים ועצמאיים וביצוע תיאומי מס.

בכל טיפול בלקוח מתבצע מעקב שוטף אחר תוצאות פעילות העסק אל מול תשלומי המיסים בפועל ושמירה על איזון בין תשלומי המקדמות לבין חבות המס העתידית.

שביעות רצון הלקוח מובטחת בזכות מקצועיות, זמינות, מהירות הטיפול, הדרכה וליווי צמוד של כל אחד מלקוחות המשרד. הטיפול במגוון רחב של עסקים המשתייכים לתחומים שונים במשק, מקנה לסמסון ראייה רחבה של השווקים השונים ומביא לזיהוי בעיות, עוד  לפני היווצרותן.

לצפיה בדוגמאות עיצוב גרפי נוספות>