בחירת שם לגן אירועים חדש
בחירת השם שמורתה לגן אירועים, כללה איפיון מעמיק עם בעלי המקום. במהלך איפיון בית העסק, הוצפו כל היתרונות של גן האירועים כשהבולט מביניהם היה העובדה שבסביבתו הגיאוגרפית, כל המקומות לאירועים הינם אולמות סגורים וזהו גן האירועים היחיד שמתאפיין במקום פתוח תחת כיפת השמיים, יתרון חשוב בהחלט בימים בהם מזג האוויר חם ונעים ואנשים מחפשים מקום פתוח לחגוג את האירוע שלהם.
כשניגשתי לחשוב על שם מתאים למקום החלטתי להבליט את התכונה הזו כבר בשם של הגן וגם בהגדרה ובכך להדגיש בצורה בולטת את אחד מיתרונותיו המרכזיים. מיתוג נכון מצליח להבליט את ייחודיות המקום ולמשוך את תשומת הלב של קהל היעד הרלווטי כבר בלשבים הראשוניים של ההיתקלות שלו במותג.
יש הרבה בעלי עסקים שנתקעים בשלב בחירת השם ובצדק. חשוב לקחת הרבה מאוד פרמטרים בחשבון כשבוחרים שם לעסק, שם למקום או שם למוצר. חשוב להבין מי המתחרים, חשוב לדייק מה מעוניינים לשדר, למי רוצים לפנות ועוד. את כל הדברים האלה, אני כקופירייטרית לוקחת בחשבון לפני שאני ניגשת למלאכת החשיבה.