זה קופירייטינג
יצירת הסלוגן לענף התיירות של קיבוץ יד מרדכי, חוויות של פעם בטעם״ הייתה משימה מאתגרת במיוחד. תיירות יד מרדכי כוללת מגוון רחב של פעילויות למבחר קהלי יעד: ילדים, בני נוער, צעירים ומבוגרים. במהלך הביקור ביד מרדכי ניתן להיכנס למוזיאון משואה לתקומה, מרכז מבקרים בית הדבש והדבורה, אתר שחזור הקרב, נסיעה חוויתית בטרקטור ועגלה ועוד חוויות. המטרה בבחירת הסלוגן הייתה להבליט את מבחר הפעילויות השונות זו מזו, במשפט אחד מסקרן המאפיין את החוויות יוצאות הדופן במקום או במילים אחרות – חוויות של פעם בטעם.