נגב גז טבעי פרסום

עיצוב גרפי וקופירייטינג לכל צרכי החברה:

כקופירייטרית ומעצבת גרפית של חברת נגב גז טבעי, אני אחראית לייצר עבור החברה ולספק לה ליווי פרסומי ושירותי כתיבה שיווקית ועיצוב גרפי מגוונים: שלטי חוצות, עיצוב פולדר, עמודי מוצר וכתיבה שיווקית שוטפת. אני נהנית להעניק לחברה פתרון נוח ויעיל במקום אחד מול אשת מקצוע אחת שמכירה היטב את צרכי החברה ומאפייניה. ההיכרות שלי עם התחום ועם יתרונות החברה, מצליחה לחסוך ללקוח הרבה זמן יקר ונותנת לו מענה לשיווק ולפרסום החברה בכנסים, תערוכות, חשיפה ועדכון קהל היעד ועוד.

עיצוב גרפי

עיצוב עמדת הטענה לסלולר בועידת עסקים

עיצוב גרפי לסטנד
עיצוב תמי פישל

קופירייטינג ועיצוב אינסרטים

רק גז טבעי מעניק לך חופש בחירה
עיצוב וקופירייטינג: תמי פישל

כחברה הפועלת להקמה, הפעלה ותחזוקה של גז טבעי באזור הדרום, יש מגוון רחב צרכים שיווקיים
אותם היא נדרשת לייצר בזמני עבודה קצרים ובאיכות גבוהה: כנסי הסברה, הדרכות שוטפות ועוד צרכים רבים להם אני מעניקה  מענה מקיף ויצירתי. העובדה שאני עובדת בשוטף על צרכי החברה הפרסומיים, מאפשרת שמירה על תכנים מעודכנים בכל הפלטפורמות הפרסומיות השונות.

כתיבת תוכן לאתר החברה

קופירייטינג לאתר החברה

להתרשמות מכתיבת התכנים באתר לחצו כאן>

עיצוב שלט חוצות

הגזהטבעי כבר כאן. נגב גז טבעי
עיצוב שלט חוצות

עיצוב רול אפ לכנס באופקים

עיצוב רול אפ

חברת נגב גז טבעי, אחראית על הקמת תשתית גז הטבעי באזור הדרום. כחלק מתהליך ההסברה שעושה החברה לתושבי הדרום,  אני אחראית על יצירת כל החומרים הפרסומיים המלווים את ההסברה: קופירייטינג ועיצוב גרפי לכל חומרי הסברה לתושבים, לקבלנים וליזמים באזור. עבודת הכתיבה והעיצוב כללה היכרות מעמיקה עם תחומי ההתמחות של החברה ויכולותיה המרשימות. הכתיבה והעיצוב השוטפים לעמודי המוצר, למצגות, לעלונים פרסומיים של החברה, מלווה בקו עיצובי אחיד, קליל ומזמין לקריאה.

לפרטים אודות קופירייטר תמי פישל>

לשליחת וואטסאפ לתמי פישל>