המומחה שלא פירסם עצמו מעולם – סיפור לקוח

סיפור לקוח מאת: תמי פישל

נפגשנו בבית בהרצליה. אלה הפגישות שאני הכי אוהבת, האווירה של בית הופכת את הפגישה הראשונה להרבה פחות רשמית. בעל החברה רמי, מומחה בתחומו שאת עיסוקו החל לפני שנים כתחביב אישי. בזכות כשרונו, החלו אנשים בסביבת עבודתו להזמין את שירותיו וכך החל להיות פופולרי. הביקוש לשירותיו היה מוגבל לאזור מאוד ספציפי בארץ, שם כולם הכירו אותו או הכירו חברים שנהנו מעבודתו וכך לא היה לו צורך לפרסם. עץ מלא ברעיונות לפרסום עסק

מכיוון שהמערכות אותן הוא מתכנן ומקים מצריכות הקמה חד פעמית, החל להרגיש לאחרונה שהאזור מוצה והפניות הולכות ופוחתות. כל מי שנזקק לשירותיו כבר רכש את המערכת ממנו ולכן עלה לו הצורך להתחיל להפיץ את הבשורה גם למקומות נוספים ברחבי הארץ.

אז פנה אליי.

איך משיגים מידע ליצירת חומרים פרסומיים?

הקושי הכי גדול בהכנת החומרים הפרסומיים של רמי היה לגרום לו לספר על עצמו. עד היום הוא לא נדרש לעשות זאת. כולם ידעו, כולם הכירו וכולם הוקירו ועכשיו אני רוצה לכתוב לו פרופיל חברה ופרופיל צריך לפרט על יתרונותיו, על תחומי התמחותו ועוד. פתאום השם שלו בלבד לא אומר שום דבר וצריך לכתוב פרופיל חברה שירשים וישכנע לקוחות נוספים שכדאי להם לפנות לרמי.

אז אחרי שהסברתי לרמי שעכשיו זה לא הזמן להצטנע ושחשוב שיסביר לי למה הוא נחשב לטוב בתחומו ולמה כדאי ללקוחות להזמין את שירותיו, הוא ביקש לחשוב ולגבש את המידע. עבר קצת יותר משבוע ובעזרת שאלות מנחות, הצלחתי להוציא מרמי את האיפיון המיוחל.

ניגשתי לכתיבה שיווקית של פרופיל החברה שלו. הצגתי את החברה, סיפרתי בקצרה על רמי (הבעלים), הרחבתי על המוצר האיכותי אותו רמי מתכנן ומספק ללקוח. פירטתי לגבי יתרונות החברה והישגיה עד היום וכך התקבל עמוד שיווקי, מרשים ומשכנע.

אבל כאן לא נגמרה העבודה. מילים לבד לא מספיקות וצריך להוסיף גם צבע. בעמוד פרופיל חברה לא צריך להשתגע עם הצבעוניות כי בכל זאת העין צריכה להתמקד בטקסט. רצוי שהעיצוב יתבסס על צבעי הלוגו וידגיש את הכותרות החשובות ואת פרטי ההתקשרות.

לוגו כבר יש לחברה ולכן התאמתי את עיצוב העמוד לצבעי הלוגו והצורניות הייחודיות שלו. בקובץ פרופיל החברה משתמש עכשיו רמי על מנת לשווק את עצמו ללקוחות חדשים. לפני פגישה או אחרי פגישה, רמי שולח את הפרופיל במייל וכך מבטיח שללקוח יהיה את המידע הרלוונטי והמעודכן ביותר אודות החברה.

לצפייה בקופירייטינג לדוגמא>