הרבה אנשים יודעים לכתוב, אז מה הופך את הכתיבה השיווקית שלי לטובה במיוחד עבור העסק שלך? אני אוהבת את המילה הכתובה. אני ניגשת לבחירת המילים הנכונות רק אחרי שהכרתי את המאפיינים של העסק שלך, במה הוא טוב, במה הוא טוב מאוד ואיזה קהל הוא רוצה למשוך אליו. כן, הוא זה העסק שלך, ולכתוב תכנים על העסק שלך זה העסק שלי.
כתיבה שיווקית איכותית היא כתיבה שמצליחה לדבר אל הקורא, לעניין אותו ולהעביר לו בקצרה מידע חיוני. כקופירייטרית לפני שאני ניגשת לכתיבה, אני מקפידה על ביצוע איפיון ותחקיר מקדים. ליצירת כתיבה שיווקית מקורית הלקוח מהווה עבורי את מקור המידע העיקרי והוא זה שיכול לספר אודות תחום התמחותו בצורה הטובה ביותר וכך לאפשר לי כקופירייטרית להבין את התחום לעומק - שזה בעצם הכיף בעבודת הכתיבה שלי, כל יום לומדים משהו חדש. אחרי שלב ההיכרות, קבלת המידע, הבנת צרכים ומטרות, אני מתחילה במלאכת כתיבת התוכן. רוצה לשלוח לי הודעה?
לצפייה בדוגמאות לכתיבה שיווקית>

כתיבה שיווקית חיונית למגוון כלים שיווקים הדרושים לעסקים, ביניהם:
כתיבת פרופיל חברה
כתיבת פרופיל חברה נכתב על ידי. הכתיבה השיווקית המקצועית שלי מאפשרת התרשמות מהעסק שלך בצורה קצרה ועניינית, תורמת לגיבוש זהות החברה, תחומי פעילותה והיתרונות שכדאי להבליט. פרופיל חברה כולל תיאור שיווקי של תמצית עיסוקה של החברה, בעלים, מאפיינים ויתרונות. פרופיל חברה הינו שימושי במיוחד לפני קביעת פגישה, לצירוף למסמכי מכרז, לתוכן בעמוד האודות באתר אינטרנט ועוד. שימו לב, חשוב שפרופיל החברה יראה טוב ויזמין לקריאה ולכן לקוחות הסטודיו מקבלים את פרופיל החברה שלהם מעוצב.
כתיבת תוכן לאתר אינטרנט
כתיבת תוכן לאתר לוקחת בחשבון מאפיינים רבים של החברה ותחום עיסוקה ובהתאם, מתאימה את סגנון הכתיבה השיווקי. את כתיבת התוכן לאתר חשוב לחלק לעמודים שונים בהתאם לאיפיון האתר, ובכל עמוד לכלול תכנים מתאימים ורלוונטים.
כתיבת מצגות
כתיבת תוכן שאני יוצרת למצגות היא כתיבה קצרה ועניינית ותפקידה ללוות אותך בזמן ההצגה. מצגות משמשות ככלי יעיל במיוחד בפרזנטציות, כנסים, אירועים ופגישות עסקיות. הכתיבה השיווקית שלי למצגות מתמצתת את עיקרי הדברים ומדגישה את יתרונות החברה, השירותים והמוצרים שהיא מספקת. כקופירייטרית וכמעצבת גרפית אני מתמחה ביצירת מצגות ומאפשרת ללקוחות ליהנות ממוצר מושלם ומוכן להצגה.
מה חשוב להביא לפגישה ראשונה עם לקוח?
עד כמה שפגישת מכירה מצויינת תהיה, הבנתו של הלקוח בתחום אותו הגעת להציג הינה מוגבלת, ולכן בסיום הפגישה חייבים לדאוג להשאיר חומרים שיווקיים כלשהם שיהוו תזכורת או תקציר למידע שנמסר בעל פה.
ציוד חיוני לפגישה שיווקית:
1. מצגת - המצגת מסדרת בצורה הגיונית את סדר הצגת הדברים, עוזרת למציג להישאר ממוקד ומסייעת לו לא לשכוח אף פרט חיוני. המצגת מחולקות לפי נושאים ובכל נושא מופיעים עיקרי הדברים בנקודות קצרות המנוסחות בצורה שיווקית ומאפשרות קריאה קלה ונוחה. המצגת שימושית בעיקר בפגישות רבות משתתפים. עיצוב גרפי למצגת מחזק את ניראות המותג ומעצים את הפרזנטציה ואת ההשפעה שיש לה על קהל היעד.
2. כרטיס ביקור - יש המרגישים שכיום פריט זה הולך ומאבד מערכו אבל גישה זה שגויה. לעובדים בחברות המובילות בעולם יש עדיין כרטיסי ביקור. בני אדם אוהבים להרגיש משהו מוחשי ושומרים כרטיסים רלוונטיים ואפילו אם זה רק מונח אצלם על שולחן העבודה, זה עשוי לעורר ולהזכיר את קיומך עבורם בעת הצורך.
3. פולדר מעוצב וממותג - בפולדר יש לכלול פרופיל חברה, כרטיס ביקור, הצעת מחיר או עמודי מוצר רלוונטים.
4. מתנה ממותגת - לקוחות אוהבים מתנות. המתנה צריכה להיות קשורה בצורה כלשהי לשירות או למוצר אותו באים לשווק, רצוי שתהיה כמה שיותר מקורית וכמובן ככל שתהיה יצירתית יותר כך יש סיכוי שידברו עליכם יותר.
גם אני מעניקה מתנה בסוף כל פגישה, רוצים לדעת מה? בואו ניפגש
חשוב להבין, במידה ומגיעים לפגישה לא מספיק מוכנים ובלי חומרים שיווקיים, אחרי שעוזבים את החדר, גם אם יצרתם רושם חיובי, סביר להניח שאחריכם, יגיעו עוד כמה מומחים וככל שתשקיעו יותר בפרזנטציה כך תבטיחו שהרושם שהשארתם ישאר לאורך זמן ויניע לפעולה.
לקטלוג המלא >