נעים להכיר

תמי פישל | קופירייטר | מעצבת גרפית
תמי פישל | קופירייטר | מעצבת גרפית

אני תמי פישל, קופירייטרית ומעצבת גרפית בעלת M.A בתקשורת ועיתונאות מהאוניברסיטה העברית, המתמחה בבחירת אותיות, מילים, משפטים, צבעים וצורות או במילים מקצועיות יותר - מיתוג ופרסום עסקים.

אני כל כך אוהבת את העבודה שלי. כל יום מצפה לי עבודה חדשה, כי לכל לקוח תחום התמחות משלו וכך כל יום אני צוללת לעולם מושגים, צבעים וצורות שונים לחלוטין - כיף אמיתי.
עבודתי היצירתית מתאפיינת במתן מעטפת כוללת לכל צרכי הפרסום של העסק, החל מתחקיר מקדים, חשיבה על רעיונות מקוריים, ייעוץ פרסומי, כתיבת תוכן ועיצוב גרפי מעודכן למגוון מוצרים שיווקים.

אז נתחיל מהתחלה

במהלך השנים, נבחרתי למגוון תפקידים בעולם התקשורת, ביניהם: עורכת תוכן ראשית בחברת פרטנר, קופירייטר במספר משרדי פרסום מובילים, כתבת ראשית בעיתון ערוץ ילדים וכתבת במדור צרכנות במקומון של ׳מעריב׳.

ונמשיך משם קדימה

מאז שנת 2006, השנה בה פתחתי את הסטודיו שלי ובו אני יוצרת כעצמאית ומספקת למגוון לקוחותיה, מעטפת שירותים מלאה לשירותי פרסום המותאמים באופן אישי ללקוח וכוללים: קופירייטינג ועיצוב גרפי. 

עוד כמה דברים שכדאי לדעת עליי

  • חיבוק - כדי להקל על הבדידות של אנשים בגיל השלישי הקמתי את חיבוק, מיזם מרגש וממלא שהתחיל בראשית ימי הקורונה ומהווה עד היום בילוי חברתי מהבית למבוגרים.קבוצת הקריאה של חיבוק בהנחייתי, נפגשת מדי שבוע בימי ראשון בבוקר ומפגישה אנשים מכל רחבי הארץ סביב האהבה לספרים ואנשים. להצטרפות>
  • שנות ה-60 פלוס - הרצון שלי לעשות טוב עבור הגיל השלישי, הביא אותי ליזום הקמת פאב ״שנות ה-60 פלוס״ בשכונה במיועד לאנשים מבוגרים. הרעיון לפאב נוצר על ידי תושבים בפרדס חנה-כרכור, והוקם גם בשכונה שלי ברעננה על ידי פנסיונרים ועבורם וזוכה להצלחה רבה. גם לאנשים מבוגרים מגיע ליהנות מבילוי ממש מתחת לבית, הכולל אלכוהול, מוסיקה ושכנים בני/ות גילם. להתרשמות מהמיתוג שיצרתי עבור הפאב> 
  • ״משחקות אותה״ - במטרה לקרב בין חרדיות וחילוניות, יזמתי והקמתי יחד עם חברה חרדית את קבוצת הטניס ״משחקות אותה״, המורכבת מנשים חרדיות וחילוניות אותן אני מאמנת מדי שבוע כבר ארבע שנים. החיבור המרתק הזה יצר קשר יוצא דופן וחיזק את הדומה בין כל אחת מהמשתתפות שהפכו לחברות קרובות מאד.

לשליחת וואטסאפ לתמי פישל >

לצפייה בעבודות הכוללות קופירייטינג ועיצוב גרפי שלי >

לקוחות ממליצים >


לצפייה בסרטון "מה זה קופירייטינג?"