עיצוב לוגו למאמן
כמעצבת לוגואים ניגשתי לחשיבה על עבודת העיצוב רק אחרי שאפיינתי את צרכי הלקוח, מטרותיו ועוד. אמנון שקד הוא מאמן בעל נסיון רב והרצון שלו למתג את עצמו מחדש, נבע מתוך חשיבה אסטרטגית עמוקה על קהל היעד שלו והתמחותו הייחודית.
על מה חשוב לשים דגש כשמעצבים לוגו חדש לעסק:
1. הגדרת המותג:
- מה הערכים והמסרים המרכזיים של המותג?
- מה מייחד את המותג מהמתחרים?
- מי קהל היעד?
- מה התחושה הרגשית שרוצים שהלוגו יעביר?
2. פשטות וייחודיות:
- הלוגו צריך להיות קל לזיהוי וזכירה, גם ממבט רחוק או בגודל קטן.
- רצוי להשתמש בצורות, צבעים ופונטים פשוטים וקלים לקריאה.
- חשוב שהלוגו יהיה ייחודי ויבלוט מהמתחרים.
3. גמישות:
- הלוגו צריך להיראות טוב בכל מדיה ובכל גודל, הן בדיגיטל והן בדפוס.
- צריך לוודא שהלוגו ניתן להקטנה ולהגדלה ללא אובדן איכות.
- רצוי שיהיו גרסאות שונות של הלוגו המתאימות לשימושים שונים.
4. מקצועיות:
- הלוגו צריך להיראות מקצועי ואיכותי.
- חשוב להשתמש בתוכנות עיצוב גרפי מקצועיות.
- חשוב לבחור מעצבת גרפית מקצועית (כמוני) שתעזור לך ליצור לוגו מוצלח. קרה לי יותר מפעם אחת שלקוח העביר לי את קבצי הלוגו שעיצבו לו בעבר והאיכות הייתה נמוכה מדיי ולכן יצא מטושטש וכל זה בגלל שהמעצב השתמש בתוכנות בסיסיות ולא הקפיד לסגור את הקבצים כמו שצריך.