קופירייטינג

כדי להפוך רעיונות טובים לפרסומות טובות צריך לדעת איך לפרש אותם למילים. רעיון טוב חייב להצליח לעבור בטקסט קצר, מעניין ויצירתי. כאשר קופרייטר (רעיונאי) מצליח לחשוב על רעיון ולתרגם אותו למילים בעלות השפעה - זה קופירייטינג.  שירותי קופירייטינג כוללים:דונט עם לוגו קופירייטר

יצירת שם לחברה 

חשיבה על שם חדש למוצר או לחברה. החשיבה בעבודת קופירייטינג מורכבת מכמה פרמטרים, כאשר גיבוש כולם יחד, יוצר לחברה קווי אופי ברורים שאליהם יוצקים את השם הטוב והמתאים ביותר.

סלוגן לחברה או סלוגן למוצר

סלוגן מופיע לרוב בצמוד ללוגו החברה ותפקידו להעביר מסר קצר בצורה מעניינת, אודות יתרונות החברה או מאפייניה. כתיבת מודעה / כתיבה למצגות / קופירייטינג לקטלוג קופירייטינג מוסיף מעבר לכתיבה שיווקית, גם זוית חדשה, מסקרנת ומעניינת יותר לקריאה.

כתיבה לאתר אינטרנט

כתיבת תוכן לאתר היא לרוב כתיבה שיווקית אבל ישנם כמה מקומות בהן תוספת קופירייטינג תורמת מאוד, לדוגמא: כותרות לעמודים, באנרים, תפריטים. כמובן על הכתיבה להיות מותאמת לסוג לקוח, למוצר או לשירות הרלוונטי.

עלונים / עמודי נחיתה / מיילים פרסומיים

יש מגוון סוגים של דיוורים ישירים ולכל אחד ניתן ליצור אפקטיביות, אם יודעים כיצד לפצח את קהל היעד ולהעביר בצורה נכונה את המסרים הנכונים.

קריאייטיב לתערוכות

בניית קונספט קריאטיבי לתערוכה, קופירייטינג ועיצוב גרפי לאלמנטים שיווקים שיחולקו בתערוכה וניהול התהליך הקריאטיבי כולו.


לצפייה בסרטון "מה זה קופירייטינג?"