כל עסק נדרש להציג פרופיל חברה. עמוד פרופיל מופיע באתר החברה, על גבי פולדר חברה, בצירוף למסמכי מכרז
ובכל פרזנטציה. כתיבת פרופיל חברה מצריכה מיומנות מקצועית, על מנת לדעת לברור היטב את המידע שכדאי
להכניס לפרופיל, מידע שמבליט את יתרונות העסק וייחודיותו, מידע שרצוי שייאמר בעל פה, במהלך שיחת המכירה
או מידע שעלול להפחית מערכו של הפרופיל ולכן רצוי להשאירו מחוץ לפרופיל. מעבר להבחנה בין עיקר ותפל, דרושה יכולת ניסוח משפטים קצרים ועניינים, המאפשרים קריאה זורמת ומהנה.
לפניכם 5 טיפים שימושיים לכתיבת פרופיל חברה:
תקצרו – רוב האנשים מקדישים פחות מדקה לקריאת פרופיל חברה. אחרי שסיימתם לכתוב, תעברו שוב על הפרופיל ותנקו מילים מיותרות: מילות קישור, תיאורים שחוזרים על עצמם וכדומה.
תתמקדו – לאנשים יש נטייה לכתוב מידע לא רלוונטי. את כל המידע הזה, תשאירו לפגישה פנים מול פנים.
תקשטו – חשוב לעצב פרופיל חברה בצבעי הלוגו. לא עיצוב רועש מדיי כדי להבטיח שיהיה נוח ונעים לקריאה. הגשת פרופיל חברה במסמך וורד ללא עיצוב היא משעממת ולא מזמינה לקריאה.
תפשטו – אנשים לא אוהבים להיתקל במושגים מקצועיים שהם לא מכירים. תתנסחו בגובה העיניים אבל לא נמוך מדיי.
תתבלטו – אל תנסו להיראות ולהישמע כמו. יש סיבה שהלקוחות אוהבים אתכם, תבליטו אותה!
לצפייה בדוגמאות לפרופיל חברה לחצו כאן