דילוג לתוכן
  1. ראשי
  2. »
  3. כתיבה שיווקית באנגלית

רוב התכנים באנגלית נשמעים יותר טוב. זאת עובדה. מה לעשות, לא סתם אומרים "עברית שפה קשה". אבל גם יתרון אפשר להפוך לחיסרון וצריך להיזהר מלמהר, לחסוך  ולקלקל. הרבה פעמים אנשים לוקחים תכנים טובים וזורמים בעברית ושולחים אותם לתרגום, המתרגם לרוב, הינו דובר רק אנגלית כשפת אם, ולכן מסוגל לתרגם את התוכן מילה במילה ולא מתחשב במבנה המשפט, בסגנון הכתיבה ובדגש ששם הכותב במקור לביטויים מסוימים. הוא פשוט מתרגם. התוצאה – מצד אחד תוכן באנגלית כמו שנדרש אבל מצד שני מתקבל טקסט עילג, לא נעים לקריאה שנופל בהרבה מהתוכן המקורי.

איך מייצרים תוכן איכותי בשתי שפות?

לקבלת כתיבה שיווקית באנגלית באותה איכות כמו בעברית, עובדת תמי פישל בשיתוף פעולה צמוד עם קופירייטר אמריקאי, בעל יכולת כתיבה גבוהות ויחד הם דואגים לתוצאה מושלמת. לפני שהקופירייטר ניגש לעבודת הכתיבה באנגלית, הוא חייב להבין את מטרת הטקסט, קהל היעד, הנקודות עליהן שמה תמי פישל דגש במהלך הכתיבה וכך מובטחת העברת המסרים בצורה הטובה ביותר גם לקורא באנגלית.

בהנחה שעבור חלק נכבד מהלקוחות אנגלית אינה שפת אם, העובדה שתמי פישל מאפשרת ללקוח לקבל קודם כל את התכנים בעברית ורק אחר כך את התכנים באנגלית, מקלה על הלקוח ומאפשרת לו לשפוט טוב יותר את התוצאה.

חלוקה נכונה של התוכן באתר, מבטיחה שהגולש ייחשף בכל עמוד רק למידע אותו חיפש לצרוך. כתיבה שיווקית נכונה, מצליחה להבליט את יתרונות העסק ולהניע לפעולה.

כתיבת מצגות

כתיבת התוכן שאני יוצרת למצגות היא כתיבה שיווקית קצרה ועניינית ותפקידה ללוות אותך בזמן ההצגה. מצגות משמשות ככלי יעיל במיוחד בפרזנטציות, כנסים, אירועים ופגישות עסקיות. הכתיבה השיווקית שלי למצגות מתמצתת את עיקרי הדברים ומדגישה את יתרונות החברה, השירותים והמוצרים שהיא מספקת. כקופירייטרית וכמעצבת גרפית אני מתמחה ביצירת מצגות ומאפשרת ללקוחות ליהנות ממוצר מושלם ומוכן להצגה.

מה חשוב להביא לפגישה ראשונה עם לקוח?

עד כמה שפגישת מכירה מצויינת תהיה, הבנתו של הלקוח בתחום אותו הגעת להציג הינה מוגבלת, ולכן בסיום הפגישה חייבים לדאוג להשאיר חומרים שיווקיים כלשהם שיהוו תזכורת או תקציר למידע שנמסר בעל פה.

ציוד חיוני לפגישה שיווקית:

1. מצגת – כתיבת מצגת בצורה שיווקית ונכונה, מסדרת בצורה הגיונית את סדר הצגת הדברים, עוזרת למציג להישאר ממוקד ומסייעת לו לא לשכוח אף פרט חיוני. המצגת מחולקות לפי נושאים ובכל נושא מופיעים עיקרי הדברים בנקודות קצרות המנוסחות בצורה שיווקית ומאפשרות קריאה קלה ונוחה. המצגת שימושית בעיקר בפגישות רבות משתתפים. עיצוב גרפי למצגת מחזק את ניראות המותג ומעצים את הפרזנטציה ואת ההשפעה שיש לה על קהל היעד.

2. כרטיס ביקור – כיום, אתר אינטרנט גם מהווה כרטיס ביקור וזה לא חייב להיות הכרטיס הפיסי שאנחנו מכירים מפעם. כל עסק חייב שיהיה לו כרטיס ביקור ברשת, ובכל מוצרי המיתוג של החברה. גם כרטיס ביקור כמו פעם כדאי להחזיק במשרד כי בני אדם אוהבים להרגיש משהו מוחשי ושומרים כרטיסים רלוונטיים ואפילו אם זה רק מונח אצלם על שולחן העבודה, זה עשוי לעורר ולהזכיר את קיומך עבורם בעת הצורך.

3. פולדר מעוצב וממותג – בפולדר יש לכלול כתיבת פרופיל חברה, כרטיס ביקור, הצעת מחיר או עמודי מוצר רלוונטים.

4. מתנה ממותגת – לקוחות אוהבים מתנות. המתנה צריכה להיות קשורה בצורה כלשהי לשירות או למוצר אותו באים לשווק, רצוי שתהיה כמה שיותר מקורית וכמובן ככל שתהיה יצירתית יותר כך יש סיכוי שידברו עליכם יותר.

גם אני מעניקה מתנה בסוף כל פגישה, רוצים לדעת מה? בואו ניפגש

חשוב להבין, במידה ומגיעים לפגישה לא מספיק מוכנים ובלי חומרים שיווקיים, אחרי שעוזבים את החדר, גם אם יצרתם רושם חיובי, סביר להניח שאחריכם, יגיעו עוד כמה מומחים וככל שתשקיעו יותר בפרזנטציה כך תבטיחו שהרושם שהשארתם ישאר לאורך זמן ויניע לפעולה.
לקטלוג המלא >