קופירייטרית טובה מצליחה להפוך רעיונות טובים למילים נכונות, מבריקות, מסקרנות. רעיון טוב חייב להצליח לעבור בתוכן קצר, מעניין ויצירתי. כאשר קופרייטר (רעיונאי) מצליח לחשוב על רעיון ולתרגם אותו למילים בעלות השפעה - זה קופירייטינג. המומחיות שלי בקופירייטינג כוללת:
יצירת שם לחברה
קופירייטינג לשם חדש למוצר או לחברה. החשיבה בעבודתי כקופירייטרית מורכבת מכמה פרמטרים, כאשר גיבוש כולם יחד, יוצר לחברה קווי אופי ברורים שאליהם יוצקים את השם הטוב והמתאים ביותר לעסק.
סלוגן לחברה או סלוגן למוצר
סלוגן מופיע לרוב בצמוד ללוגו החברה ותפקידו להעביר מסר קצר בצורה מעניינת, אודות יתרונות החברה או מאפייניה. קופירייטינג למודעה/ כתיבת תוכן למצגות / כותרות לאתר ועוד, מוסיף מעבר לכתיבה שיווקית, גם זוית חדשה, מסקרנת ומעניינת יותר לקריאה.
כתיבה לאתר אינטרנט
כתיבת תוכן לאתר היא לרוב כתיבה שיווקית אבל ישנם כמה מקומות בהן תוספת קופירייטינג תורמת מאוד, לדוגמא: כותרות לעמודים, באנרים, תפריטים. כמובן על הכתיבה להיות מותאמת לסוג לקוח, למוצר או לשירות הרלוונטי.
לשליחת וואטסאפ לתמי פישל >
קופירייטינג למצגות
הרבה לקוחות מבקשים ממני מצגות שיסקרנו, שיעניינו, שילא יהיו מעייפות מדיי - בקיצור, מצגות איכותיות שגם מכילות תוכן קצר וענייני וגם מעוצבות בצורה נעימה לעין. כאן באים לידי ביטוי היכולות שלי בקופירייטינג ובעיצוב גרפי. היכולת שלי לנסח כותרות ענייניות המציגות את התוכן בצורה נכונה, בלי להאריך מדיי בטקסט ובמידע לא רלוונטי, מייצרות עבורך מצגת שיווקית המשרתת את הרעיון שלך בצורה הטובה ביותר.
עלונים / עמודי נחיתה
יש עסקים שהמוצר שלהם משווק ללקוחות על ידי דיוור ישיר: פליירים, תלידלת, קטלוגים ועוד. קופירייטינג איכותי מצליח לפצח לכל דיוור ישיר את צורת הפנייה האפקטיבית ביותר, הן במסר והן בנראות. היכולת שלי לפצח את הפניה הנכונה לקהל היעד ולהעביר בצורה נכונה את המסרים השיווקיים, מאפשרת ללקוח להגיע למירב הלקוחות בכל אחד מהמדיות שייבחר. אני מעניקה ללקוחותיי גם כתיבה שיווקית וגם עיצוב גרפי, כדי להבטיח שהלקוח יהנה מקבלת המוצר השלם במקום אחד.
דוגמאות לקופירייטינג שיצרתי: