מי צריך קופירייטר?

כדי לענות על השאלה אני אתחיל בדוגמא מהחיים. תדמיינו שאתם נראים נהדר, אתם אנשים נהדרים, אתם חכמים, מצחיקים וכל מי שפוגש אתכם מתאהב. אבל לא הרבה אנשים פוגשים אתכם כי אתם לא יודעים לספר על עצמכם בצורה מעניינת. קופירייטר, יודעת לקחת את התכונות הכי מעניינות שלכם ולכתוב עליהן בצורה שתעורר אצל הקוראים איזשהו חיבור רגשי שיגרום להם לרצות לפגוש אתכם. ועכשיו שימו את עצמכם בצד. אריזת מתנה של קופירייטר תמי פישל

שימו את העסק שלכם בחזית

גם העסק שלכם הוא נהדר, נראה טוב, מקצועי ויש לו הרבה לקוחות מרוצים אבל אתם צריכים עוד הרבה לקוחות מרוצים ולכן, היכנסו רגע לאתר שלכם למשל, העלתם אותו לפני שנה-שנתיים ומאז לא נגעתם בו. שום דבר לא התחדש בעסק? אין לכם מה לספר ללקוחות? בטח שיש.

איך שומרים על העסק חי?

חשוב לעדכן את התכנים אודות העסק שלכם כל פרק זמן קצר יחסית. אנשים וגוגל ביניהם, אוהבים לראות שהאתר שלכם פעיל ועדכני. אל תסתפקו בתוכן הקבוע שמתאר את תחומי התמחותכם ואת פרופיל החברה שלכם, העלו פרויקטים חדשים, מוצרים חדשים, תמונות עדכניות, סיפורי לקוח או לקוחות ממליצים. זה חשוב וזה תורם לתדמית של העסק.

קופירייטרית בפעולה

על הניסוח של התכנים אודות העסק שלכם אחראית הקופירייטר שתגייסו לטובת העניין. תפקידה הוא לא רק לייצר כותרות מושכות, אלא לקבל מכם את התכנים ולנסח אותם בצורה שיווקית ומעניינת לקריאה. תוכן איכותי מושך אליו קוראים רבים ומניעה לפעולה. כל שינוי בעסק, מעבר למשרדים חדשים, התרחבות, שירותים נוספים, חשוב לעדכן את הלקוחות שלכם בכל האמצעים. זה מחזק את הקשר ביניכם לבין הלקוחות ומהווה תזכורת לקיומכם. לעיתים העלאת תכנים איכותיים בצורה תכופה, תורמת לקידום האתר הרבה מעבר לתכנון ועשויה לחסוך לכם תקציב משמעותי בקידום ממומן.

רוצה לשלוח לי הודעה?

לצפייה בדוגמאות של קופירייטר תמי פישל>

לקוחות ממליצים>