שם לעסק

יצירת שם לעסק חדש או יצירת סלוגן הינם חלק מעבודת קופירייטר. שם טוב לעסק מצליח להעביר מאפיינים או יתרונות בולטים של החברה בצורה יצירתית ומושכת את העין. בצמוד לשם העסק מופיע גם סלוגן, המעביר מסר שיווקי בצורה קצרה, קליטה ויצירתית ומטרתו לרוב להניע לפעולה, להבליט יתרון על פני מתחרים או לאפיין את תחום עיסוקה של החברה.

טוב שם טוב

לפני שתמי פישל ניגשת חשיבה על שם לעסק או סלוגן, היא מקפידה על איפיון מקצועי המאפשר להכיר את מאפייני החברה, מטרותיה, קהל היעד, יתרונות, חסרונות, המתחרים הקיימים בשוק ועוד. רק לאחר היכרות מקדימה ומעמיקה עם החברה, מצליחה תמי פישל ליצור את השם המתאים.

סלוגן לעסק

לכל עסק חייבת להיות הגדרה. לדוגמא שם העסק: ״ישראל ישראלי״ חייב לציין מתחת שהוא משרד עורכי דין או משרד רואי חשבון. בדוגמא זו, השם אינו מעיד על תחום העיסוק של בית העסק ולכן ההגדרה מסייעת להבין בקלות לאן הגענו. לעיתים שם העסק מעיד או מרמז על תחום העיסוק כמו ״נדל״ן תמר״, ואז רצוי לייצר סלוגן שהוא משפט שיווקי קצר המתאפיין בשלוש עד ארבע מילים, המעבירות מסר שיווקי בצורה קליטה וזורמת. לסלוגן יש חשיבות כי הוא יכול להבליט יתרון ייחודי של העסק. 

לפניך דוגמאות לשמות עסקים חדשים וסלוגנים שיצרה תמי פישל: