עיצוב לוגו ויצירת שם לעסק חדש, הם חלק מעבודתי כקופירייטרית ומעצבת גרפית. בסטודיו שלי מקבלים מעטפת מיתוג מלאה הכוללת ייעוץ מקצועי עוד לפני בחירת השם ועיצוב הלוגו.
שם טוב לעסק, מצליח להעביר מאפיינים או יתרונות בולטים של החברה בצורה יצירתית ומושכת את העין. בצמוד לשם העסק מופיע גם סלוגן, המעביר מסר שיווקי בצורה קצרה, קליטה ויצירתית ומטרתו לרוב להניע לפעולה, להבליט יתרון על פני מתחרים או לאפיין את תחום עיסוקה של החברה. לשליחת וואטסאפ לתמי פישל >
טוב שם טוב
לפני שאני ניגשת לחשיבה על שם לעסק או סלוגן, אני מקפידה על איפיון מקצועי המאפשר להכיר את מאפייני החברה, מטרותיה, קהל היעד, יתרונות, חסרונות, המתחרים הקיימים בשוק ועוד. רק לאחר היכרות מקדימה ומעמיקה עם החברה, אני מצליחה כקופירייטרית ליצור שם נכון ומדויק.
סלוגן לעסק
לכל עסק חייבת להיות הגדרה. לדוגמא שם העסק: ״ישראל ישראלי״ חייב לציין מתחת שהוא משרד עורכי דין או משרד רואי חשבון. בדוגמא זו, השם אינו מעיד על תחום העיסוק של בית העסק ולכן ההגדרה מסייעת להבין בקלות לאן הגענו. לעיתים שם העסק מעיד או מרמז על תחום העיסוק כמו ״נדל״ן תמר״, ואז רצוי לייצר סלוגן שהוא משפט שיווקי קצר המתאפיין בשלוש עד ארבע מילים, המעבירות מסר שיווקי בצורה קליטה וזורמת. לסלוגן יש חשיבות כי הוא יכול להבליט יתרון ייחודי של העסק.
מיתוג מקצועי
עיצוב לוגו, בחירת שם לעסק וסלוגן מהווים את הבסיס למיתוג. כמו כל מסר חזותי, גם המיתוג מורכב מטקסט ותמונה ושילוב מנצח מייצר לוגו איכותי. לכן, לאחר בחירת השם ממשיכים לעיצוב לוגו מרשים ויצירתי המתאר בצורה מדויקת את מאפייני העסק. שלב המיתוג הינו מרגש במיוחד אם עושים אותו נכון ונהנים מכל שלב בהתפתחות היצירה.
מיתוג חדש לעסק מושך תשומת לב ומשפיע על בולטות החברה פנימה והחוצה. פנימה - העובדים מרגישים תחושת שייכות וגאים להיות חלק מהמותג. הנראות החדשה מדגישה את העדכניות של החברה, את ההשקעה שלה והיכולות הגבוהות שלה, וככזאת יוצרת לקהל היעד חשק להיות מבין לקוחותיה.
לוגו חדש אני מעצבת לעיתים עבור חברות חדשות ולעיתים עבור חברות ותיקות שרוצות להתחדש במראה מעודכן ועכשוי.