בלוג

עיצוב גרפי או קופירייטינג?

מודעה טובה היא מודעה שמושכת את תשומת הלב של קהל יעד רלוונטי. כל מודעה מכילה תוכן ותמונה או כמה תמונות. לפעמים במודעה יש יותר טקסט ופחות תמונה ולפעמים ההיפך.

להמשך קריאה >

מי צריך קופירייטר?

כדי לענות על השאלה אני אתחיל בדוגמא מהחיים. תדמיינו שאתם נראים נהדר, אתם אנשים נהדרים, אתם חכמים, מצחיקים וכל מי שפוגש אתכם מתאהב. אבל לא הרבה אנשים פוגשים אתכם כי...

להמשך קריאה >

כתיבה שיווקית מקורית

לנגישות הקלה למידע ישנה תרומה רבה מאוד אבל יש לה גם השלכות פחות טובות, אחת מביניהן היא הרצון להתאמץ. הרבה אנשים כבר לא משקיעים מאמץ בניסוח או בחשיבה על מידע

להמשך קריאה >

בחירת שורת הגדרה ללוגו

כשמתחילים תהליך של מיתוג עסק, אחד מהצרכים החיוניים ביותר הוא לבחור שורת הגדרה או שורת מיצוב. תפקיד הגדרה זו הינו לחשוף בפני הלקוחות הפוטנציאלים את תחום התמחות החברה בתמציתיות שאינה עולה על 3-5 מילים.

להמשך קריאה >

ההבדל בין קופירייטינג לכתיבה שיווקית

אז נכון, קופירייטר הוא רעיונאי, כזה שמייצר רעיונות יצירתיים ומקוריים שלרוב באים לידי ביטוי בכתב. רעיונות לסרטוני פרסומת, קונספטים לקמפיינים, סלוגנים ועוד. אם ניקח לדוגמא מודעת פרסומת, יש בה גם כותרת שצריכה להיות מושכת ומעניינת אבל יש בה גם טקסט

להמשך קריאה >

כתיבה מגניבה לא תמיד טובה

השבוע הגיעה אליי לקוחה שהקימה חנות אינטרנטית. החנות כבר הייתה כמעט מוכנה, שם לחנות נבחר, סלוגן לחנות הומצא, תכנים נכתבו, תיאורי מוצרים היו אבל הלקוחה הייתה נסערת.

להמשך קריאה >

עצות לפגישה עסקית

אני לא מומחית באפייה וגם לא בטיגון. אני מומחית לעיצוב גרפי וקופירייטינג. לכן, כשחשבתי איך אכניס את אווירת חג החנוכה לעסק שלי, החלטתי לעצב מתנה לחג. מניסיוני, בסיום פגישה עם לקוח, כדאי להבטיח שייקח איתו משהו לדרך, משהו שיבטיח שימשיך...

להמשך קריאה >

טיפים לכתיבת פרופיל חברה

כל עסק נדרש להציג פרופיל חברה. הפרופיל מופיע באתר החברה, על גבי פולדר החברה, בצירוף למסמכי מכרז ובכל פרזנטציה.

להמשך קריאה >

איך מעצבים לוגו שלקוח יאהב?

עיצוב לוגו זאת אחת המשימות המאתגרות והמהנות עבורי. הלוגו הינו הפנים של החברה ויחד עם שם החברה, הם מספרים עליה את כל מה שתדעו ותחשבו על החברה לפני שתפגשו אותה לראשונה ואת מה שתזכרו ממנה, בכל פעם שתתקלו בה בעתיד.

להמשך קריאה >

הלקוח שרצה שהכל יהיה כתוב שוב ושוב

אז נכון, לכל בעלי העסקים חשוב שיאהבו אותם אבל רק אהבה אחת ממש חיונית לקיומו של כל עסק. האהבה של גוגל. גוגל מעריך אתרים טובים, כתיבה שיווקית רלוונטית, תמונות מושקעות, תוכן מקורי ועוד תכונות שגורמות לגוגל

להמשך קריאה >

המומחה שלא פירסם עצמו מעולם – סיפור לקוח

נפגשנו בבית בהרצליה. אלה הפגישות שאני הכי אוהבת, האווירה של בית מקרבת והופכת את המפגש הראשוני להרבה פחות רשמי.

להמשך קריאה >

כתיבת פרופיל מהיר

פרופיל חברה זהו אחד הכלים השיווקים הבסיסיים ביותר שכל חברה מכינה על מנת להתחיל לשווק את עצמה. בשלב קביעת פגישות, נתקלים לא פעם בבקשה "שלח לי משהו עליכם לפני שניפגש". המשהו הזה רצוי שיהיה פרופיל חברה הכתוב בצורה מספיק מעניינת

להמשך קריאה >

כמות או איכות?

כשאדם מחליט לפתוח עסק, אחד הדברים הראשונים להם הוא נידרש זה לבחור לחברה שם. השם החדש צריך להיות מקורי, כזה שאינו רשום ברשם החברות בצורה זהה או דומה, כזה שיאפיין בצורה נכונה את...

להמשך קריאה >

מה ההבדל בין כתיבה שיווקית לכתיבה טכנית?

שנם כמה סוגים של כתיבת תוכן. הפעם אתרכז בשניים פופולריים במיוחד: כתיבה שיווקית וכתיבה טכנית. לכתיבה שיווקית יש מטרה ברורה והיא לרוב למכור או לשווק מוצר או שירות. כתיבה טכנית יכולה להיות גם חלק מתיאור שיווקי של מוצר או...

להמשך קריאה >

איך בוחרים סלוגן?

כשבעל עסק מתחיל להשקיע בפירסום העסק, הוא נידרש לבחור סלוגן לחברה. הסלוגן החדש צריך להיות מקורי, כזה שיבליט בצורה נכונה את אחד או שניים מיתרונות החברה, יסקרן או יעורר משהו אצל הלקוחות הפוטנציאלים ויגרום להם להתעניין.

להמשך קריאה >