דילוג לתוכן
  1. ראשי
  2. »
  3. בלוג

נתראה בחגים?

שמירה על קשר עם לקוחות זה חשוב ודרוש אבל צריך להקפיד לעשות את זה במינון ובתזמון הנכון. לקוחות מצפים לקבל ברכה מעוצבת או תוכן שיווקי מעניין, ויש מועדים נוספים שמחייבים יצירת קשר עם הלקוח, למשל

להמשך קריאה »

מי צריך קופירייטר?

כדי לענות על השאלה אני אתחיל בדוגמא מהחיים. תדמיינו שאתם נראים נהדר, אתם אנשים נהדרים, אתם חכמים, מצחיקים וכל מי שפוגש אתכם מתאהב. אבל לא הרבה אנשים פוגשים אתכם כי…

להמשך קריאה »

כתיבה שיווקית מקורית

לנגישות הקלה למידע ישנה תרומה רבה מאוד אבל יש לה גם השלכות פחות טובות, אחת מביניהן היא הרצון להתאמץ. הרבה אנשים כבר לא משקיעים מאמץ בניסוח או בחשיבה על מידע

להמשך קריאה »

בחירת שורת הגדרה ללוגו

כשמתחילים תהליך של מיתוג עסק, אחד מהצרכים החיוניים ביותר הוא לבחור שורת הגדרה או שורת מיצוב. תפקיד הגדרה זו הינו לחשוף בפני הלקוחות הפוטנציאלים את תחום התמחות החברה בתמציתיות שאינה עולה על 3-5 מילים.

להמשך קריאה »

ההבדל בין קופירייטינג לכתיבה שיווקית

אז נכון, קופירייטר מייצר רעיונות יצירתיים ומקוריים שלרוב באים לידי ביטוי בכתב. קופירייטינג לקמפיינים, סלוגנים ועוד. כותרת צריכה להיות מושכת ומעניינת אבל יש בה גם טקסט קצר שכתוב בכתיבה שיווקית שמטרתה להרחיב על המוצר או השירות. את החלק הזה רק קופירייטר מצוין יכול להגות 

להמשך קריאה »

עצות לפגישה עסקית

אני לא מומחית באפייה וגם לא בטיגון. אני מומחית לעיצוב גרפי וקופירייטינג. לכן, כשחשבתי איך אכניס את אווירת חג החנוכה לעסק שלי, החלטתי לעצב מתנה לחג. מניסיוני, בסיום פגישה עם לקוח, כדאי להבטיח שייקח איתו משהו לדרך, משהו שיבטיח שימשיך…

להמשך קריאה »

איך מעצבים לוגו שלקוח יאהב?

עיצוב לוגו זאת אחת המשימות המאתגרות והמהנות עבורי. הלוגו הינו הפנים של החברה ויחד עם שם החברה, הם מספרים עליה את כל מה שתדעו ותחשבו על החברה לפני שתפגשו אותה לראשונה ואת מה שתזכרו ממנה, בכל פעם שתתקלו בה בעתיד.

להמשך קריאה »

הלקוח שרצה שהכל יהיה כתוב שוב ושוב

אז נכון, לכל בעלי העסקים חשוב שיאהבו אותם אבל רק אהבה אחת ממש חיונית לקיומו של כל עסק. האהבה של גוגל. גוגל מעריך אתרים טובים, כתיבה שיווקית רלוונטית, תמונות מושקעות, תוכן מקורי ועוד תכונות שגורמות לגוגל

להמשך קריאה »

כמות או איכות?

כשאדם מחליט לפתוח עסק, אחד הדברים הראשונים להם הוא נידרש זה לבחור לחברה שם. השם החדש צריך להיות מקורי, כזה שאינו רשום ברשם החברות בצורה זהה או דומה, כזה שיאפיין בצורה נכונה את…

להמשך קריאה »

איך בוחרים סלוגן?

כשבעל עסק מתחיל להשקיע בפירסום העסק, הוא נידרש לבחור סלוגן לחברה. הסלוגן החדש צריך להיות מקורי, כזה שיבליט בצורה נכונה את אחד או שניים מיתרונות החברה, יסקרן או יעורר משהו אצל הלקוחות הפוטנציאלים ויגרום להם להתעניין.

להמשך קריאה »